In de weken van de kerstvakantie was ik me een beetje aan het vervelen en ging ik even spieken op Enchantra. Hier zag ik dat er een aantal Sleek Eye Dust kleurtjes verkocht werden voor €2,50. Voor dat prijsje wilde ik wel wat moois uitzoeken! Ik ging voor de kleurtjes 694 Sunfest, 695 Zing en 690 So Sleek.

Sunfest is een mooi knallend geel kleurtje. Ik had nog geen gele oogschaduw en het leek me handig om een fun-look mee te maken dus die ging mijn mandje in. Daarna kwam Zing er ook nog bij. Op internet leek het een rode oogschaduw, die wil ik al best lang! Helaas blijkt het toch eerder een oranje oogschaduw te zijn, maar dat vind ik ook prima. Oranje laat mijn blauwe ogen mooi uitkomen haha. Daarna kwam ik het mooie roze kleurtje So Sleek tegen. Het is jullie misschien al opgevallen, maar ik hou dus van roze.

Op de onderkant van de potjes staat de naam en het nummer van de oogschaduw. Ook staat erop dat er 6,5 gram in een potje zit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De potjes zijn doorzichtig met een zwarte dop waar ‘Sleek Eye Dust’ bovenop staat. Als je de dop open draait zie je dat er, zoals bij de meeste losse oogschaduws, er een sifter op zit. Hier heb ik stomgenoeg geen foto van gemaakt. Nouja, jullie weten toch wel hoe die eruit ziet haha! Via de sifter kun je een kleine hoeveelheid oogschaduw in de dop doen en dan met je kwast erin ‘dopen’ en aanbrengen maar!

En nu even door naar de swatches!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De bovenste foto is zonder flits, en de onderste met. De swatches zijn gemaakt zonder base. Zoals jullie zien heeft So Sleek een mooie shimmer erin zitten. Het is toch echt een flashy roze kleurtje of niet? Zoals jullie zien is Zing een donker oranje kleurtje, maar zeker wel mooi! Sunfest heeft inderdaad de kleur van een zon, lekker geel!

Ze hebben alle 3 een goede pigmentatie! En zelfs zonder base bleven deze kleurtjes best lang op mijn hand zitten. Dit was dus zeker geen miskoop haha!

Ps. Roxanne is vandaag jarig! Vergeet haar niet te feliciteren haha! 🙂

Dikke knuffel,
Kaylani ♥

