Toen we het zagen dat Catrice met de Million Styles LE zou komen, zaten we al kwijlend achter de computer! Omg, they looked so pwettyyyy!!!!!
Dus, togen we vorige week naar de Kruidvat. Want, op alle Catrice lakjes was de aanbieding: 2 lakjes voor 4 euro! Dus, Kaylani kocht 1 Million Styles lakje en 1 gewoon lakje en Roxanne kocht 2 Million Styles lakjes.
We zullen beide onze mening geven over de lakjes 🙂

Kaylani:

Oh mijn god, zoveel mooie lakjes in het display! Ik heb van te voren gezworen dat ik me zou inhouden dus dat doe ik ook. Ik had wel een aantal swatches gezien, maar kocht C06 Godfather Of Pearl puur op gevoel. Ik heb hem zelfs niet geswatcht in de Kruidvat maar gewoon meegenomen.
Thuis kon ik natuurlijk niet wachten om hem te swatchen, so guess what I did? Exactly! 😉

Het lakje lijkt overigens best waterig, maar gezien het een topcoat is, is dit niet echt een probleem. Op mijn wijsvinger P2 500 Eternal, op mijn middelvinger alleen de topcoat, op mijn ringvinger een roze lakje van Manhattan (kan de naam niet vinden, sorry!) en op mijn pink Essence Sun Club 04 BBC Orange. Say what? You wanna see the swatches? Dealio!
Gelukkig scheen de zon, want in het zonlicht komt deze topcoat echt mooi uit! Wel jammer dat je glitters en andere ‘special effects’ niet echt goed op de foto kunt leggen. Zoals meestal komt ook deze topcoat het best uit op een zwarte lakje. Zoals jullie zien zijn het groen, blauwe en soms zelfs roze glitters. Zeker een aparte topcoat waar ik echt blij mee ben! Het enige nadeel vind ik wel dat hij moeilijk van je nagels af te krijgen is, maar dat is normaal met glitter lakjes 😉

Roxanne:

Wauw, wat een mooie lakjes staan er in het display! MAAR, ik ben gekomen met de missie om er 2 te kopen. 2 maar? Ja 2 maar, want mijn nagellak stash groeit met regelmaat groter en ik gebruik niet zo vaak nagellak omdat mijn nagels snel breken. En het is toch zonde als ze maar wat in de kast staan….
Uiteindelijk koos ik C07 ¿Holo qué tal?! en C08 Have an ice day
Als ondergrond koos ik 3 kleurtjes, zodat het effect op meerdere kleuren te zien is. Op mijn wijsvinger lakte ik alleen een basislak van P2, op mijn middelvinger Essence Coulour and go 08 Ultimate Pink, op mijn ringvinger Manhattan & Buffalo 78J en op mijn Pink Gosh Nero.

Het uiterlijk van het lakje:
De lakjes zitten in een zelfde soort flesje als alle andere Catrice lakjes. Alleen hebben deze Limited Edition lakjes een zilveren dop.

¿Holo qué tal?!
Have an ice day

Kwastje:
Het kwastje van deze LE lakjes is, net als de nieuwe Catrice lakjes, voorzien van een nieuw kwastje. Dit kwastje is plat, en de onderkant is rond afgesneden. Dit kwastje maakt het makkelijker om de nagellak aan te brengen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De prijs:

Normaal kosten deze lakjes €2,99 per stuk. Maar momenteel zijn ze in de aanbieding, 2 lakjes voor 4 euro! Dus, als je ze nog wil, RUN!!!!

Het is glitter, gaat deze glitter zonder grof geweld nog van mijn nagels af?:
Nou ja, dat valt onder jouw definitie van grof geweld 😉 Nee, even serieus. Ik heb de nagellak er met nagellakremover en een wattenschijfje vanaf gehaald. Dat gaat in het begin even lastig, maar uiteindelijk krijg ik de nagellak er zonder schuren vanaf.

Voel je de glitter zitten op je nagel?:
Dat vind ik altijd zeer vervelend. ¿Holo qué tal?! brengt gewoon egaal op, je voelt de glitter dus niet. Have an ice day brengt niet zo egaal op, de glitter voel ik wel een beetje zitten. Maar dat is maar minimaal.

De swatches!:

Het was lastig om het effect van deze glitter ladies te fotograferen, omdat de zon weg was en weg bleef toen ik aan het swatchen sloeg. Maar ik heb mijn best gedaan!
Alle lakjes hebben 1 laagje basecoat, 1 laagje nagellak en 1 laagje topcoat

¿Holo qué tal?!

Daglicht
Wegens gebrek aan zon, onder de lamp. Hier zie je het effect beter

Holografic? Eh….nee…. Maar dit lakje heeft wel een mooi roze effect als het licht erop schijnt. Vooral op zwart vind ik dit lakje erg pretty! 

Have an ice day

In daglicht
Crappy foto, maar ook hier zie je het effect beter

Huh? De glitters van dit lakje lijken WEL holografisch! Ook dit lakje komt het beste uit op de zwarte onderlaag. Looks like a galaxy!

Conclusie: Pretty lakjes dus! Ook al is het lakje wat holografisch moet zijn niet holografisch….

Hebben jullie lakjes van deze LE gekocht? Of ga je dit misschien nog doen na het zien van deze swatches?

Knuffel,
Kaylani en Roxanne ♥

