Vorige week ben ik samen met Roxanne naar de Kruidvat en naar de DM geweest in Duitsland. Natuurlijk zijn we geslaagd! Zoals jullie in dit artikel zien hebben we lakjes van Million Styles van Catrice gekocht, maar natuurlijk hebben ik meer gekocht 🙂

Bij de Kruidvat heb ik 2 nagellakjes gekocht. Beide van Catrice, omdat er een actie was : 2 nagellakjes van Catrice voor €4,-. Daar moet ik gebruik van maken. Ik kocht C06 Godfather Of Pearle van de Million Styles LE en 800 Heavy Metallic. Van Heavy Metalilac had ik een aantal mooie reviews gezien en het is een lakje wat gewoon mijn naam roept haha!
Daarna gingen we naar de DM waar ik ook zeker mijn slag geslagen heb haha! Ik was al een tijdje opzoek naar een doorzichtig zeeppompje, maar was niet van plan hier €5,- voor te betalen. Bij DM zag een ik superleuk pompje met roze en witte strepen en deze kostte €3,95. Ook was ik aan het twijfelen om een organizer te kopen voor mijn make-up. Nu heb ik alles namelijk in een plastic ijsbakje liggen. Toen ik ze zag staan liep ik er meteen naartoe en koos de leukste uit. Deze kostte €3,75.
Toen we naar de make-up liepen viel ons als eerste op dat ze een Essie schap hadden! Daar hebben we alleen gekeken, niets gekocht 😉 Ik vond dat het tijd werd voor een zwarte nagellak, gezien ik flakies en speciale topcoats heb haha! Ik kocht 500 Eternal van P2 voor €1,55. Er zit 8ml in, wat volgensmij wel genoeg is. Ook zag ik een klein potje nagellak verdunner staan. Dit leek me wel erg handig omdat de Color & Go lakjes van de Essence best snel dik worden. Ik kocht 1 potje waar 9ml in zit voor maar €1,65.
Bij het Essence schap besloot ik om toch de eyeshadow brush te kopen, deze kostte €1,25. Ik had er zoveel goeds over gelezen en had nog een nieuwe brush nodig. Ook had ik een nieuwe zwarte oogpotlood nodig. Ook deze kocht ik van de Essence voor €1,45. Mijn zus wilde graag de Crystaliced Mascara Topper hebben, en toevallig lag die in de uitverkoopbak voor €1,-. Die heb ik dus ook meteen voor haar meegenomen 😉
Als laatst stopte ik nog even bij de haar-afdeling. Ik had nieuwe droogshampoo nodig dus kocht 2 bussen van de Balea voor €2,45 per stuk.
Komend weekend ga ik naar Amsterdam en daar hoop ik natuurlijk ook flink te shoppen! Ik ben al 3keer in Amsterdam geweest, maar telkens in hetzelfde gebied, ik ken de weg er niet zo goed haha! Dus als jullie nog tips voor me hebben, leuke winkels die ik moet bezoeken enzovoorts, laat het dan even weten in een comment! Alle tips zijn welkom haha 😉
Willen jullie ergens een review van zien? Laat dat dan ook even weten in de comments!
Dikke knuffel,
Kaylani♥
