In de DM in Duitsland stuitte ik tegen een vrij leeg LE rek van Essence. Er stonden nog wat verloren Marble Mania producten.
Met de lente in mijn bol, kocht ik echter toch een nagellakje. Natuurlijk met een lente-kleurtje! 🙂

Het uiterlijk:
Het uiterlijk van het flesje is niks speciaals. Standaard voor een Essence LE lakje. Zilveren dop, en met zilveren letters staat er in verschillende lettertypes Marble Mania op het flesje.

Prijs:
Dit flesje van 8 ml kostte €1,75 in Duitsland. In België kost hij volgens mij €1,79. Say whut, België? Maar je komt toch uit Nederland Roxanne? Dat klopt, maar helaas komt deze LE niet in Nederland 😥
Toch wil ik jullie dit lakje niet onthouden, want het is een beauty!

Verkrijgbaarheid:
Dit lakje behoort tot een LE die dus alleen in Duitsland en België te koop is 😦 En wel vanaf maart. Dus, als je deze pretty lady wil hebben zul je naar een van onze buurtjes moeten….

Het kwastje:
Dit lakje heeft een standaard rond kwastje. Nu veel merken hun kwastjes vernieuwen in plattere, bredere kwastjes, is het weer even wennen om met een gewoon kwastje te lakken.

En dan: de swatches:
Yes, het zonnetje schijnt en toevallig heb ik eventjes vrij tussen het werken door. Dus, nagels gelakt en even foto’s maken! 🙂
De swatches zijn gemaakt met 1 laagje basecoat, en 1 laagje Raspberry Swirl. 1 laagje dekt prima, maar ik gebruik liever 2 laagjes omdat dit NET wat mooier is. 1 laagje droogde overigens prima!
Maar genoeg geblaat, WE WANNA SEE ZHE LAKJE!!!!

In daglicht 🙂
In het lente zonnetje 🙂

Conclusie:
It’s pretty! Wauw, wat een leuk lakje!!!! 😀 Ik zie het al voor me, dit lakje op mijn teennagels, zwarte teenslippers, luchtige zomerkleren, barbecue aan, glaasje rosébier erbij…. Hmmmm….. Ok, even back to reality! Ik vind het een vrolijk, flashy lakje. Instant lente en zomer gevoel!
En, is het nou een roze of een rood lakje? Right…. Maar, dat mag de pret niet drukken! Dit lakje gaat aankomende maanden genoeg op mijn nagels aangetroffen worden 😉 Ja, dit is weer een fijn a la Rox lakje 🙂

Wat vinden jullie van dit lakje? Rennen jullie naar onze buren om het te kopen? Of zijn jullie zelfs toevallig Belgische lezers?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

