Zoals jullie waarschijnlijk wel zullen weten ben ik naar Amsterdam geweest! En natuurlijk heb ik ook spullen gekocht haha. Het leek me leuk om alles even in een artikel te laten zien 🙂

Bovenstaande foto is gemaakt bij de dam. Er stonden allemaal mensen met zwarte ballonen met een briefje eraan die allemaal op hetzelfde moment werden losgelaten en het gaf best een mooi effect!

En nu even op naar de koopjes 🙂

Mijn eerste koopje deed ik bij de Kruidvat!. 08 Gabriella van de Essence. Hij lag in de uitverkoopbak en voor €0,50 kon ik hem echt niet laten liggen! Het is een mooi paars lakje met een blauwe shimmer erin.
Deze super kittige rugzak kwam ik tegen bij Claire’s! Ik had hem al eerder gezien maar hij kostte €30,- en dat vond ik wel erg duur. Maar nu was hij afgeprijsd voor €10,- dus nam ik heb snel mee!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zoals jullie wel kunnen gokken hupte ik ook even de Lush in. Ik wist dat er bij hun special paas-editie een product was wat naar Snow Fairy rook dus ik ging even kijken. De eerste keer liep ik met lege handen naar buiten. Daar kreeg ik spijt van dus ging terug en kocht Fluffy Egg! Het is een mooi roze ei met 2 bloemetjes erin wat, zoals ik al zei, naar Snow Fairy ruikt! Hij kost €5,50. Ik kreeg er 2 samples bij. De Retread Conditioner en Dirty Showergel!

Ik zag een Berschka liggen, en eerlijk gezegd ben ik daar nog nooit naar binnen geweest terwijl ik wel op verschillende blogs zag dat er leuke dingen te koop waren. Al snel kwam ik dit t-shirt tegen en ik rende meteen naar het pashokje. Gues what? It was made for me! Hij kostte me maar €12,99 wat ik erg goedkoop vind voor een t-shirt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Toen we over de bloemenmarkt liepen zag ik kweeksetjes voor je eigen ‘vlees-etende-plant’! Ik wil al enorm lang zo’n plant, en wat is er nou leuker dan hem zelf kweken? Ik zag ook een kweeksetje voor aardbeitjes. De actie was 1 voor €3,- en 3 voor €8,-. Vriendje wilde ook wel een kweeksetje voor de vlees-etende-plant dus voor €8,- hadden we 3 kweeksetjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Er lag ook een kei leuk winkeltje met allerlei aziatische producten. De winkel heet Ta-Hwa en ligt in meerdere steden. Vrolijk als ik was hupte ik naar binnen en ik keek mijn ogen weer uit op alle Maneki Neko’s, oftewel lucky cats! Voor iedereen die het nog niet weten: ik ben verslaafd aan deze schattige katjes! Vriendlief verzocht me vriendelijk om naar buiten te gaan en daar te wachten. Hij ging terug de winkel in en kocht een cadeautje voor me! Hij gaf me deze super schattige mok! Je kunt het hoofdje eraf halen (god dat klinkt zielig!). Wat hij gekost heeft weet ik dus ook niet, maar ik ben mijn vriendje wel ontzettend dankbaar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Toen we in de trein zaten besloten we nog een korte stop te maken in Utrecht, want ik wilde naar de V&D voor de 3 voor 10 Sephora actie. Het was ontzettend druk dus ik wilde snel zijn. Natuurlijk gaat dat niet haha! Als eerste pakte ik de paarse oogschaduw genaamd Midnight Kiss. Ik zag ook nog een flashy blauw kleurtje met glitters liggen genaamd Stephane. Het lastigste was nog om een 3e product te vinden. Ik wilde eerst een foundation kopen. Ik gebruik nooit foundation maar wil het wel eens proberen. Toen viel me in dat ik geen idee had welke kleur ik moest hebben enzovoorts! Toen viel me in dat ik eigenlijk wel een nieuwe mascara nodig had. Natuurlijk had ik geen idee welke mascara goed was dus ik pakte de eerste de beste die ik tegenkwam en dat was Atomic Volume. Het spreekt voorzich dat ik deze producten voor €10,- op de kop had getikt. Eigenlijk zouden deze producten €34,30 kostten, dus ik heb me aardig wat geld bespaard!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Knuffel,
Kaylani ♥

