Helleu lovelies!

Het is weer zover, het einde van maart. En dat betekent, picture time!!!! πŸ™‚
In maart maakte ik weer foto’s met mijn iPhone. En die ga ik aan jullie showen πŸ™‚
Daar komen ze!

Samen met pap behang afkrabben in mijn huisje πŸ™‚

Maffe chicks 3 uur in de bus naar Rammstein @ Rotterdam = crazy faces!
1e keer vliegen, en dan ook nog in m’n uppie! @ vliegveld Eindhoven
(foto gemaakt vanuit het vliegtuig)
Wolkjes!
Bijna op het vliegveld van Innsbruck!
Mijn beste vriendin maakte een ‘bordje’ voor me om me af te halen van het vliegveld πŸ˜›
Met z’n 3tjes in de bios in WΓΆrgl -> Ghost Rider 2 3D
De Achensee was bevroren en besneeuwd! Gaf mooie taferelen πŸ™‚
Uitzicht vanuit het slaapkamerraam van ons appartement op vakantie πŸ™‚
Jummielicious cakeje meegenomen uit Oostenrijk!
Deze Optimel variant leek me niet lekker, maar was heeeeerlijk! β™₯
Sorry voor m’n rare kop, maar dit is dus een deel van het behang in m’n huisje πŸ™‚
Mijn 1e Sleek palette! Gewonnen bij Bertine πŸ™‚
Ik voelde me echt jarig op mijn verjaardag! πŸ™‚ Thnx to alle lieve mensen, waaronder ook jullie lieve followers, die me feliciteerden! πŸ˜€
Wat had ik een geluk met het weer op mijn verjaardag!
Tja, what can I say? Kaylani kocht me dus een huge ass Vaseline blik waarin 3 potjes Vaseline lipbalsem zitten!
Actiefoto van onze kat Isis. Ze zat heel schattig en miauwde opeens heel hard terwijl ik de foto nam xD
Bijkletsen met mijn nichtje in de Ikea Coffee Corner met een Cappuccino XL en een muffin πŸ™‚
Naar de tattooshop met mijn beste vriendin om haar tattoeage af te laten maken. Dit is het eindresultaat! Licet esse beatus = het is geoorloofd om gelukkig te zijn
Dawg, u so epic! Ik aaide Basko en meneer bleef constant pootjes geven! This dog should be an actor, hij heeft echt duizenden gezichten! Je zou bijna denken dat hij begrijpt wat je zegt….
Een van de allerlaatste zaterdagavonden dat ik bij mijn ouders woon! Niemand thuis, dus lekker met een dekentje op de bank gekropen en onder het genot van een wijntje en wat zoutjes Friends gekeken
Zin in een broodje kebab! And so I did…. Af en toe mag dat! Jummie!
In de trein genieten van het zonnetje!
Β Bij het uitlaten van de honden, zagen we dit schaap in iemands ‘tuin’ liggen. Midden op het industrieterrein….
Het menu tijdens de paasviering in het verzorgingstehuis bij oma. Peettante en ik waren er bij.
Paaseitje bij mijn ‘Suprise make-up ei’-bestelling bij Enchantra πŸ™‚
High tea voor mijn nichtjes vrijgezellenfeest! Jummie! β™₯

Hopelijk vonden jullie het ook deze keer weer leuk om te lezen πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

