Vorige week maandag gingen Rox en ik even naar de DM om te checken of de Revoltaire collectie van Catrice er al was. Helaas hadden we pech. Dinsdag hoorden wij van Maud dat hij er wel lag, dus donderdag gingen we ook even langs. Ik kocht een lakje en een lipstick.

 Ik zal beginnen met het lakje. Ik ging voor C03 Colour Bomb, de beste omschrijving is denk ik: roze zalm. Een lakje zonder ‘special effects’, durf ik dat wel aan? Jazeker! Ik hoef jullie vast en zeker niet te vertellen dat de verpakking ronduit gorgeous is! Het is eigenlijk de gewone Catrice verpakking, maar de dop is mooi bedrukt! Een barok print met een kleine skull in het midden. En dan in het roze! Stoer, of niet dan 😉

Zoals we gewend zijn van Catrice staat het nummer en de naam op de dop, op de streepjescode sticker.
Dit lakje heeft een plat, rond afgesneden kwastje. Dit lakt natuurlijk enorm fijn 🙂
Het lakje zelf lakt ook enorm fijn! Hij dekt helaas niet meteen, dus je hebt 2 laagjes nodig. Over de droogtijd heb ik niets te klagen want hij droogt redelijk snel!
Op bovenstaande foto lijkt het een beetje een peachy/zalm kleurtje. Jammer! Als ik nu op mijn nagels kijk denk ik: is dat hetzelfde lakje? De foto drukt de kleur niet precies uit, dus ik zal het proberen uit te leggen. Flashy, niet oranje maar ook niet roze. Zo weten jullie enigszins hoe hij eruit ziet haha!

Als volgt komen we bij de lipstick. Ik kocht C03 Bloody Red.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook hier is weer het mooie barok-siersel terug te zien op de dop van de lipstick. Wat ik vooral erg mooi vind aan deze verpakking is dat hij zilver is, ziet er ontzettend sjiek uit! Ik vind de lipstick eerder donkerrood dan bloedrood, maar die gedachte veranderd nog 😉 Een matte lipstick had ik nog niet, vandaar dat ik extra benieuwd was!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de onderkant is een sticker geplakt waar de naam en het nummer op staan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op mijn arm ziet de lipstick er al aardig mooi uit! Hij is ook ontzettend goed gepigmenteerd, dat vind ik nou leuk haha.

Ik heb er zelfs een full-face-foto bijgezet voor jullie haha! De kleur springt er best wel uit, en is niet zo donker als ik gedacht had. Dus toch bloedrood 😉 Oh excuse mijn blote billen gezicht haha!
De nagellak kostte €2,45 en de lipstick €3,95. Vanaf mei is deze mooie LE verkrijgbaar in Nederland, dus ik geef jullie de tip om heeeeeel hard naar de Kruidvat te rennen 😉
Knuffel,
Kaylani ♥
