I spy with my little eye….chocolade! Hey wacht, een chocolade masker! Dat is waarschijnlijk beter voor de lijn! 😉
Alhoewel, er staat wel op: ‘smaakt lekker’. Maar, dat zal wel niet, toch?

Schaebens:

Schaebens Chocolate Mask

made from whole milk chocolate
for all skin types
· pampers the skin and spirit

· improves overall well-being

· for soft and smooth skin· delicious taste

 

This well-being mask with whole milk chocolate is suited for all skin types. The delicious milkchocolate mask pampers and nourishes your skin in the most pleasant way. The result: your skin feels softer, smoother, and more relaxed after just a short period of use. In addition, the scent of cacaonbeans beguiles your senses, providing an intensively pleasant sense of well-being and increasing feelings of pleasure and delight. A pleasant side effect: its chocolate not only nourishes the skin, but also tastes delicious.

Direction for use:
contact with the skin surrounding the eyes. Leave on for 10 – 15 minutes, then rinse off with warmn water. Use once to three times a week as needed.

Ik ben benieuwd!

Verpakking:
Het masker zit in een zakje met daarop een vrouwengezicht, bekliedert met chocolade. Volgens de verpakking is dit masker als zeer goed getest en smaakt het lekker. Er zit 15 ml/20 gram in de verpakking.

Prijs:
Ik weet de precieze prijs niet meer, maar ik geloof dat het iets van 80 cent was.

Verkrijgbaarheid:
Jullie zullen wel kunnen raden aan de verpakking, dat ik dit masker in Duitsland gekocht heb 😉 Ik heb het bij de DM zien liggen, maar ook bij Real en Kaufland.

Smeerbaarheid:
*plamuurt het gezicht vol met chocolade masker* Het masker smeert goed uit, de substantie is niet superdik, maar ook niet superdun. Het voelt een beetje alsof je dikke chocolade pudding op je gezicht smeert.
OVerigens zit er wel meer spul in dan op mijn gezicht past! Dus na het wat dikker op te hebben gesmeerd, zit er nog steeds wat in het zakje.

Smaak:
OF COURSE I HAD TO TRY! Het staat zelfs op de verpakking, dus kom op, wie ben ik dan om het niet te doen 😛
*proeft* Het proeft wel naar chocolade, maar niet heel sterk. Ook wel logisch, anders eet je het van je gezicht af voordat de inwerktijd voorbij is!
Maar wat je proeft is wel ok.

In laten werken:
Het masker droogt langzaam wat op. Het wordt niet hard, maar wel iets stijver. Het voelt niet vervelend aan.

Afspoelen:
Na 10 tot 15 minuten moet je het masker met warm water afspoelen. Ik probeerde dit in eerste instantie met mijn handen, maar dat was niet bepaald succesvol. Met een nat washandje daarentegen, ging het masker er prima af! Alle chocolade-pudding-achtige substantie verdween in het putje.

Superzacht gezichtje?
Je wordt al vrolijk van de geur van chocolade zelf! Genieten van chocolade, en toch aan de lijn denken! Wie wil dat nou niet (soms)?
En na het afspoelen voelt mijn gezicht….heeeeeerlijk zacht!
Ik heb toch een dun likje dagcréme gebruikt alsnog, want toen ik het masker op deed had ik wel erg veel last van een droog gezicht.

How did it look?
Natuuuuuurlijk heb ik ook een foto voor jullie, van mijn übercharming chocoladepudding smoel!

Conclusie:
Ja, een fijn masker! Goed voor de lijn, en toch choco! En ik krijg er een lekker zacht gezicht van! Voor herhaling vatbaar 🙂

Houden jullie van chocolade maskers? Of gebruiken jullie liever een ander soort masker?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

