Tijdens een rondje door de DM zag ik dat P2 nieuwe producten heeft! Namelijk Twinkle Metallic Eye Shadow! En die maakten me wel erg nieuwsgierig door de maffe applicator en leuke kleurtjes! Ik nam 030 Dreamy (bronzen kleurtje) mee en 050 Bewitched (paars)

Verpakking:
Niet speciaal, apart, flashy of iets dergelijks. Gewoon simpel met een zilveren dop. Dat vind ik geen probleem, het gaat om de inhoud! De verpakking is bijzaak. Als het maar niet super goedkoop uitziet of snel kapot gaat.

Prijs:
In deze verpakking zit 1,5 gram. Je betaalt er €3,95 voor.

Applicator:
Bij de eerste keer openen (let op: er volgt nu een waarschuwing ;)) moet je even voorzichtig doen. De applicator ‘floept’ namelijk uit de verpakking, waardoor er wat oogschaduwpoeder uit kan vliegen! *slaakt een gilletje van schrik*
Als je de applicator ziet, zul je snappen waarom hij wat ‘floept’. Er zit een veertje in waardoor de applicator iets groter of kleiner wordt zodat hij makkelijk in het flesje past, en makkelijk in gebruik is.

Verkrijgbaarheid:
Ik las op Twitter, dat in sommige Nederlandse filialen van (ik meen) DA P2 verkocht wordt. Hier in de buurt echter niet, ik koop P2 altijd in Duitsland bij DM. Woon je niet in de buurt van Duitsland, plan dan zeker een tripje naar Duitsland met ruime tijd om door DM te struinen. Believe me, je schrikt van de prijzen! Sommige producten zijn er echt STUKKEN goedkoper als in Nederland! Ook heeft DM prima producten van hun huismerk: Balea. EN hebben ze in Duitsland regelmatig LE’s van Catrice en Essence die niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Need I say more????

Wat zegt P2 er over?:
Für ein intensives Augen Make-up mit metallischem Leuchten! Der feine, lose Lidschattenpuder hat eine hohe Farbintensität und hält bis zu 8 Stunden. Reine Mineralien ebnen die Haut und sorgen für eine natürliche Leuchtkraft der Farben. Der leichte Kühleffekt erfrischt müde Augen.

Vrij vertaald: intensieve oog make-up met metallic effect. De fijne, losse oogschaduwpoeder heeft een hoge kleurintensiteit en houdt tot 8 uur! Het lichte koeleffect, verlicht vermoeide ogen.

De swatches:
De swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis, en met 1 veegje van de applicator.

In daglicht. Links Dreamy, rechts Bewitched.
In het zonnetje. Links Dreamy, rechts Bewitched.

Conclusie:
Wat een funky gevoel, die applicator. Ik dacht eerst dat hij vochtig was! Maar dat is dus dat verkoelende effect! Apart zeg!
Verder is de applicator wat groot, dus het is even oefenen hoe je deze het beste kunt gebruiken.

Zoals je ziet is de paarse kleur (050 Bewitched) niet heel opvallend. Wel geeft deze een mooi parelmoeren effect! Zeer draagbaar dus! Lief kleurtje 🙂
De 030 Dreamy daarentegen is een mooi, opvallend bronzen kleur! Erg pretty 🙂

Tip: tik de applicator af voordat je de oogschaduw aanbrengt om fall out te voorkomen!

Heb jij wel eens iets van P2 gekocht? Wat vind je van deze producten, zou je ze zelf ook kopen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

