Het zal jullie vast niet ontgaan zijn op Twitter, bloglovin, facebook enzovoorts! Vandaag en morgen heeft Kruidvat een geweldige actie namelijk: 1+1 gratis op alle make-up ! Excuse me? Yeap, alle make up! Can I have a hell yeah?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dus ren, en echt ladies: REN naar de Kruidvat, pak wat je pakken kan! Oh, en vergeet je beurs niet thuis haha! Ik heb nog geen idee wat ik ga kopen, dus dat word kopen op gevoel. Na school ga ik even met een vriendin de Kruidvat overvallen (niet letterlijk haha!) en in de middag nog even met vriendlief naar een andere Kruidvat. Natuurlijk laat ik jullie weten wat ik ingeslagen heb, en ik denk dat Rox ook haar slag gaat slaan haha!

Deze vrijdag de 13e zit vol geluk haha!

Hebben jullie nog tips van dingen die ik echt moet halen? Laat het hier onder weten!

Knuffel,
Kaylani ♥

