Ik had laatst een Million Styles lakje opgedaan. Toen ik een tijdje later naar mijn nagels aan het kijken was vroeg ik me af hoe ik die glitters eraf zou krijgen. Op verschillende blogs had ik iets gelezen over een potje waar je heel makkelijk je glitters van je nagels af zou krijgen. Ik ging naar de DM en kruidvat, maar vergat hem beide keren. Dus toen Rox naar de DM ging nam ze hem voor me mee.

Jullie snappen natuurlijk wel dat zodra ik hem had, ik hem meteen wilde testen. Eens kijken of al die reviews wel kloppen haha! Als je het dopje eraf draait valt op dat het product geseald is. Wel zo fijn, zo weet je tenminste zeker dat niemand anders er met zijn/haar vinger ingezeten heeft haha!
Dan moet ik er wel even bij zeggen dat de seal echt een hel is om eraf te krijgen. Er zit geen lipje aan dus je kunt hem er niet zomaar vanaf trekken. Dus we pakken gewoon een schaar en prikken even erin. Na een beetje prutsen is hij er dan eindelijk vanaf! En hoe dat uit ziet?
Nou, zo dus haha! Zoals jullie zien zitten er allemaal roze borsteltjes in het potje. Dit is zodat je je vinger erin kunt doen en een beetje rond kunt draaien, zo schuren de glitters er nog wat makkelijker vanaf. Ik zal even uitleggen hoe je dit potje moet gebruiken. Je doopt je vingers een voor een in het potje. Je zult zien dat 2 vingers er ook niet in passen haha! Je laat je vinger ongeveer 30 seconden in het potje zitten, en tussendoor draai je een paar keer met je vinger. Als je de vinger eruit haalt is als het goed is alle nagellak eraf, zo niet doop je je vinger nog even in het potje.
Als het goed is komen je nagels er dan zo uit te zien:
Inderdaad, alle nagellak is ervanaf! Maar as you can see, mijn nagels hebben een witte waas, en ook mijn vingers een beetje. De nagellak die in het potje zit droogt dus ontzettend uit. Nadat je dus je nagellak hebt afgedaan met dit potje moet je even je handen wassen en daarna insmeren met een lekkere handcreme.
Er zit overigens 50ml in dit potje. Maar als je hem een paar keer gebruikt hebt merk je dat de nagellak remover een rare kleur heeft aangenomen. Tsja, al die nagellak blijft daar natuurlijk in rond zwemmen. Dé oplossing daarvoor is natuurlijk alle remover eruit laten lopen, even water door het potje doen, en gewoon bijvullen met nieuwe nagellak remover!
En als ik me niet vergis kost dit wonderpotje maar €2,45. Het zal in elk geval niet veel meer of minder dan dit zijn. Dus vergeet het schrobben totdat je vingers eraf vallen en ren, ren zo hard als je kunt naar de Kruidvat en scoren die handel 😉
Dikke knuffel,
Kaylani ♥
