Ik had een artikel voor jullie klaarstaan, maar ik heb hem even vooruitgeschoven. Gisteravond kwam ik via via op een site terecht waarop stond dat Lush UK een wel heel bijzondere actie voert tegen het testen op dieren. Het filmpje sloeg me best wel aan, en ik moest er zelfs een beetje van huilen. Jaqueline Traide stond toe dat ze werd ‘gebruikt’ als proefdier. Dit alles werd gedaan in een etalage van Lush London. Ik waarschuw wel even, want het is best een heftig filmpje!

De 24 jarige Jaqueline Traide stond toe dat ze gedrogeerd werd, dat er allerlei producten op haar getest werden en dat ze uiteindelijk bewusteloos bij het afval gelegd werd. Een ware marteling die 10 uur duurde.

Het filmpje:

Ik zeg eerlijk dat het voor mij een moeilijk filmpje is om te kijken. Ik wist niet dat dierproeven er zo aan toe gingen. Ik ga vanaf nu ook echt opletten welke merken op dieren testen.
Je kunt Lush in deze strijd natuurlijk helpen! Een mogelijkheid is om naar de dichtstbijzijnde Lush te rennen en meteen de petitie te ondertekenen. Als de Lush voor jou niet zo dichtbij ligt kun je ook online meedoen, en dan wel via deze link.
Denk eraan dat we samen sterker staan! En laat deze arme beestjes die nergens iets kunnen tegen doen een beter leven krijgen!
Een flinke knuffel,
Kaylani ♥
