Daar zijn ze weer, de foto’s van april πŸ™‚
Hope u enjoy it!!!!

Bij de Only wachten op een vriendin die aan het passen was πŸ˜‰

Eerste afwas in mijn eigen huisje! That means EVERYTHING needs to be cleaned, washed etc. En ook mijn cakevormpjes moesten er dus aan geloven…. Wel een vrolijk gezicht πŸ˜€
Mijn lieve moeder bevoorraadde mijn kast voor een deel. To bad dat ik op de lijn probeer te letten…. De paashazen dus braaf terug gegeven. Eet sowieso niet graag melkchocolade. Wel puur chocolade ❀
En dan kom je bij pap en mam thuis en hebben ze opeens een 3e hond…. En wel een beagle! Ain’t he cute?!
Snuffie moest even wennen! Maar ook zij verhuisde gezellig met me mee πŸ™‚
Paaseieren! Geverfd door Kaylani πŸ˜‰
Paas picknick! Bij gebrek aan een eettafel…. Improvisatie ftw! πŸ˜‰
Crazy kitteeeeeh xD
Eerste keer gekookt in m’n huisje! Spaghetti met lekker veel groenten! ❀
Liefde voor mijn All Stars!!!! Heb ze ook niet vaak aan, zuinigΒ op mijn schatjes
Cooking again! Krieltjes, broccoli ❀ en kip cordon blue. Jummie!
Mijn redder in nood! Ik had nagelriemen from hell, na alle gepoets, afwas enz. Essence Nail Oil, fijn product met een fruitig geurtje!
Cakejes bakken! Before….
….en after! Oei, de cakejes zijn wel erg groot geworden πŸ˜›
Couch potatoe zondag!
Alweer gekookt πŸ˜‰ Wedges, wortel en braadworst!
Wortels voor mama, en een wortel voor Snuffie
Frikandellenbroodjes!!!! Niet allemaal de mijne hoor πŸ˜‰
Beetje onduidelijke foto! Maar hij sprong net weg op het foto moment πŸ˜›
Hoezo, verveling?! xD

De zon scheen voorzichtig, en ik was ondertussen al zo vaak langs de CafΓ© Zero gelopen zonder ‘m te kopen…. Couldn’t resist anymore!!!!

Cakeje met loads of kokos! Gekocht bij de Aziatische supermarkt πŸ™‚

Did some cooking, again! Macaroni met veel groenten, hamblokjes en kookworst! Delicious!

Bij gebrek aan een Starbucks in de buurt, op de braderie Iced CafΓ© Latte met mocca smaak gedronken πŸ™‚

We hopen dat jullie het weer leuk vonden om onze foto’s te bekijken πŸ™‚
Liefs,
Roxanne β™₯

