Een tijdje geleden won ik van Marielle 2 lakjes van Essence en een dotting tool en wat nail art stickers. Een van de 2 lakjes was 38 Choose Me! Een prachtig blauw/groen lakje met een overflow aan glitters. Ik kon dan ook niet wachten om hem op mijn nagels te doen 😉

We zijn gewend van Essence dat ze altijd dezelfde potjes hebben, behalve met LE’s 😉 Wat ik wel altijd leuk vind aan de Essence potjes is dat ze de dop in de kleur van het lakje zelf maken. Zeker een pluspunt!

Maar jullie willen natuurlijk die swatches zien he, haha! Nou, daar komen ze dan:
Op de bovenste foto zie je swatches in de buitenlucht. De onderste foto is gemaakt in de zon. Zoals jullie zien is het echt een gorgeous kleurtje! Het is eigenlijk een en al gliter. Normaal hou ik niet zo van glitterlakjes, soms zijn ze gewoon té, maar dat vind ik hier nog wel meevallen. Wat ik ook erg fijn vind is dat je de glitters niet voelt. Soms heb je van die lakjes, en als je dan over je nagel heengaat voel je dus de glitters zitten. Thank god, dat heeft deze niet!
Ik mag overigens ook niet klagen over hoelang deze nagellak blijft zitten! Pas op de 2e dag begint hij lichtelijk te chippen.
Wat ik ook wel erg leuk vond waren alle complimenten die ik kreeg! Ik was bij de Kruidvat en een medewerkster sprak me aan op de nagellak, ze vond hem zo mooi dat ze hem meteen weg legde voor zichzelf haha!
Liefs,
Kaylani ♥
