Toen een tijdje geleden bij de Kruidvat de 1+1 gratis op alle make-up actie was kon ik me natuurlijk niet inhouden! Ik had 5 producten, maar moest nog een 6e hebben. Nieuwsgierig als ik was nam ik een kijkje in het NYC schap. Daar kwam ik een mooi paars pastel kleurtje in tegen. Pastel is iets wat ik normaal nooit draag, normaal ga ik meer voor het ‘wow!’ effect. Maar iets nieuws proberen mag ook wel eens. Dus *hop* in mijn mandje!

Het duurde ook niet lang voordat ik het lakje wilde gebruiken. Ik had nog geen enkel product van NYC dus wilde wel eens weten hoe dit merk was. De flesjes vond ik er altijd al wat aparter uitzien, vooral deze! Dit komt omdat de dop gewoon heel erg anders is dan andere nagellak doppen haha! Normaal is de dop lang en dun, deze is dik en lijk korter. Het ligt ook best lekker in de hand tijdens het lakken 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het kwastje is plat en recht afgesneden. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik niet zo houdt van deze kwastjes, doe mij maar die rond afgesneden kwastjes zoals die van Catrice! Maar goed, ik koop geen lakje vanwege het kwastje, maar vanwege de kleur.

Zonder flits
Met flits
Zoals ik al zei: ik ben niet zo blij met het kwastje, en dat valt ook te zien aan mijn nagels. Ik kreeg het niet zo netjes gelakt. Maar goed! Het lakje dekt in 2 laagjes. Voor op de verpakking staan ‘up to 7 day wear’. Goed, ik draag hem pas 2/3 dagen dus kan niet zeggen of hij echt 7 dagen blijft zitten. Ik kan wel zeggen dat hij 2/3 dagen blijft zitten zonder dat hij chipt!
Dit mooie pastel lakje is verkrijgbaar bij de meeste kruidvat filialen. Niet elk filiaal heeft NYC in het assoirtiment dus let hier even goed op. Je betaald overigens €2,99 voor dit lakje waar 9,7 ml in zit.
Knuffel,
Kaylani♥
