Een tijdje geleden durfde ik me er eindelijk aan te wagen, het Tiny Hands Serum van Lush. Ik kocht het niet eerder, omdat ik het maar vreemd vond. Handverzorging in vaste vorm….
Maar mijn nieuwsgierigheid won het, en dat bleek geen tegenvaller!

Verpakking: There ain’t no! What you see is what you get. Het Tiny Hands serum is een handje, zonder verpakking. Als je het handje koopt, krijg je een geel Lush zakje er omheen. Ik kocht een Body Butter Tin á €2,- om de Tiny Hands in te bewaren.

Uiterlijk: Dit serum in vaste vorm, heeft de vorm van een handje. Hoe duidelijk kun je maken dat dit product voor je handen is 😉 Ik vind het schattig!

Prijs: Je betaalt voor dit schattige handje €7,95. Daarvoor krijg je 60 gram Tiny Hands Serum.

Verkrijgbaarheid: Tiny Hands is een product uit het vaste assortiment. Ik zie het serum altijd prijken in de winkel. Maar het kan natuurlijk altijd een keertje voor komen dat het op is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Geur:
Ja, de geur…. Ik ben al niet goed met geuren omschrijven, maar bij dit serum vind ik het al helemaal lastig. Het heeft een aparte geur. Ik denk dat je deze zo kunt onderscheiden als je met een blinddoek om producten er uit moet pikken. Ik ruik sowieso vanille. Verder zit er ook kamille en goudsbloem in de geur.

De geur sprak mij in het begin niet aan. Ik vond het maar raar en wist niet of ik het nou lekker moest vinden. Nu ik het serum al een tijdje gebruik, ben ik de geur toch gaan waarderen!

De belofte van Lush: Dit serum zorgt ervoor dat je handen weer lekker zacht worden en zalig ruiken. Net als met onze Massage Bars houd je de bar even tussen je handpalmen zodat er wat olie afsmelt. Deze masseer je goed in, vooral op de plaatsen waar je huid erg droog of misschien wel gebarsten is.

Het serum trekt snel in, je hebt er maar een klein beetje van nodig. Probeer het ook eens op andere droge plekjes op je lichaam, zoals knieën of ellebogen, ze knappen er enorm van op!

Wat doet het: Je houd het serum tussen je handen, waardoor het ietwat smelt en je dus olie op je handen ziet. Je hebt maar een klein beetje nodig, anders krijg je te vettige pootjes. Het serum is dus zuinig in gebruik!

De olie die van het handje afkomt, smeer je over je handen, net als bij een handcréme. Je moet wel even tijd hebben om de olie in te laten trekken, want dat heeft even nodig. Het gaat naar mijn idee een stuk langzamer als bij een handcréme. Wat je bijvoorbeeld kan doen, is het serum gebruiken voordat je naar bed gaat. Handschoentjes aan, en in de ochtend poezelig zachte handjes!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik ben een maandje geleden op mezelf gaan wonen. Dat betekent: behang af krabben, poetsen, nieuwe spullen afwassen enz. Mijn pootjes hebben wel wat te verduren gehad…. MAAR, deze baby heeft me daar heel goed bij geholpen! Na een dagje klussen, poetsen enz smeerde ik mijn handjes in, en de schade bleef beperkt! Op dagen dat ik het vergat, zagen mijn handen er uit alsof ze elk moment van ellende uit hun vel konden springen.

Conclusie: it’s a keeper! Ondanks dat ik het serum eerst niet kocht omdat ik het maar vreemd vond, ben ik nu helemaal om! Het serum staat braaf op mijn nachtkastje. Als mijn handen een boost kunnen gebruiken, graai ik meteen naar mijn schattige handje! Sommige mensen dragen het Tiny Hands serum in een blikje mee in hun handtas, dat vind ik persoonlijk niet zo fijn. Vooral omdat het toch wel eventjes nodig heeft om in te trekken. Ik neem dus altijd even mijn tijd als ik het serum gebruik. 

Wat vinden jullie van dit serum? Hebben jullie het al eens gebruikt? Of vinden jullie het ook maar een vreemd product?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥ 

