Wat een wisselvallig weer is het. De ene dag schijnt de zon en is het lekker warm, de andere dag komt de regen met bakken uit de hemel.
Je zou er een punthoofd van krijgen….
Op zo’n regenachtige dag, heb ik er wel eens zin in om een maskertje op mijn toet te smeren en met een kop thee op de bank te duiken. So I did! 
Ik spotte tussen de mini’s in de DM, een Ayurveda masker! Gezien ik dit meestal een heerlijke, ontspannende geur vind, kocht ik dit masker meteen!

Prijs: Ik heb de bon per ongeluk weggegooid. Maar volgens mij betaalde ik 50 cent voor dit masker.

Verpakking: De verpakking is iets kleiner als die van het chocolade masker van Schaebens waar ik eerder al over schreef *klik*. Verder staat er op de verpakking het woord Balance. Volgens dit masker brengt het je huid weer in balans. Ik ben benieuwd!

De belofte: 
Ayurveda betekent ‘levenswijze’. Het staat voor een Indische traditionele methode om lichaam, geest en ziel in evenwicht te brengen.
De plantaardige oliën in dit masker werken volgens dit principe en brengt je huid weer in balans.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Geur: Wauw, dit masker ruikt echt SUPER lekker! Ik ruik citroen, en andere citrus geuren! Lekker fris, lekker fruitig! Precies waar ik van houd 🙂 Er komt al spontaan een lach op mijn gezicht! 1-0 voor dit masker dus!

Werking: Het masker moet je op een gereinigde huid aanbrengen, je mond en ogen uiteraard vrij laten. Na 10 tot 15 minuten kun je het masker zachtjes inmasseren, of de restjes met een cosmeticadoekje van je gezicht halen. Het masker mag je wekelijks meerdere malen gebruiken. 

Ik heb het masker wat langer als 10 tot 15 minuten laten zitten. Het masker rook zo lekker, en droogde ook niet op. Het trok in de huid, waardoor ik bijna niet merkte dat ik een masker op had! Ook voelde het erg fris aan op de huid bij het aanbrengen. Uiteindelijk heb ik de restjes van het masker er onder de douche vanaf gespoeld.
Mijn huid was erg zacht, en gehydrateerd! Ik had geen dagcreme nodig, terwijl ik normaal niet zonder kan!

Conclusie: Love it, love it, love it, LOVE IT!!!! Dikke vette aanrader, dit masker. Als ik bij de DM kom, neem ik er zeker weten een paar van mee! Heerlijke geur, lekker zacht huidje EN ook nog gehydrateerd! Het masker heeft er voor gezorgd dat mijn huid goed aanvoelde (balans!) en toverde een glimlach op mijn gezicht! 

Maskergezichtjes 😉



Hebben jullie al eens een masker van Schaebens geprobeerd? Of gebruiken jullie liever producten van een ander merk?

Liefs,
Roxanne ♥

