In dit artikel vertelde ik jullie dat ik 2 lakjes had gewonnen van Marielle. En nu is het tijd om jullie het 2e lakje te laten zien wat ik heb gewonnen. Een prachtig roze lakje genaamd I want that!

Het leek me een leuk idee om deze week wat roze artikelen te plaatsen, gezien het komend weekend Pinkpop is! Vandaar dat ik bij alle foto’s gebruik gemaakt heb van de Pinkpop poster als achtergrond. Op naar het lakje!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de dop staat de naam en het nummer van het lakje, in dit geval dus nummer 90 I want that! Toepasselijke naam, want het is een gorgeous lakje! In het potje ziet het eruit als een roze lakje met een shimmer erin, maar als je hem op je nagels doet krijgt het lakje een blauwe gloed. Heel erg mooi!

Met flits
Zonder flits
As you can see: een heel mooi opvallend roze lakje! Het lakje zelf lakt erg fijn. Een nadeel vind ik dat hij niet zo snel droogde. Voor een lakje waar op staat colour & go had ik een snellere droogtijd verwacht.
Wat ik echter wel een pluspunt vind is at het lakje lang blijft zitten zonder te chippen! Ik heb hem vrijdag opgedaan, zaterdag heeft hij een festival overleeft en nu het maandag is heb ik het enige wat ik heb is wear-off. Over Essence lakjes kan ik niet negatief zijn. Ze zijn goedkoop, hebben veel mooie kleuren en blijven goed zitten, huray!
Ik zal proberen om deze week elke dag een roze artikel online te zetten 😉
Knuffel,
Kaylani♥
