Toen ik laatst bij Vera dit artikel zag dacht ik: time for Sleek! Ik ging meteen naar Enchantra en kwam daar een roze eyeliner tegen. Tsja, laat ik die nou nog niet hebben! Ik zocht even op google voor swatches, maar kon ze niet vinden. Ik wilde het er wel op wagen dus *hup* in mijn winkelmandje. Toen ik 2 dagen na mijn bestelling dus een pakketje kreeg kon ik niet wachten om zelf even te swatchen 😉


Het eerste wat me opviel toen de eyeliner pakte was dat de verpakking mooi roze was, me likey! Ik was lekker ongeduldig dus meteen foto’s maken en testen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Op de onderkant staat de kleur en het nummer. In dit geval dus 297 Pink. Ik vind het een beetje jammer dat de naam niet zo spectaculair is.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik vind het heel erg fijn dat deze eyeliner een kwastje van vilt heeft. Persoonlijk vind ik dat zo’n kwastje het fijnste werkt. Nou moet ik erbij zeggen dat ik nog nooit een gelliner gebruikt heb.

Je kunt er mooie lijnen mee trekken, en hij geeft echt veel kleur af. Ook zie je dat er een shimmer in zit, ook erg mooi! Hij droogt ook snel, zeker handig. Eens
 kijken hoe goed hij blijft zitten als je eroverheen veegt!

Ik denk dat ik niet hoef te zeggen dat hij er nog goed op zit? Ik heb er 5 keer overheen geveegd met mijn vinger en hij is maar een klein beetje uitgeveegd.

Deze mooie roze eyeliner kost €4,95 bij Enchantra en er zit 4ml in.

Knuffel,
Kaylani♥

