Ik had zin om wat met mijn make-up te spelen zodat ik met Pinkpop een mooie roze look kan maken. Natuurlijk wil ik jullie ook wel even laten zien wat ik ervan gemaakt heb. Ik ben er nog steeds niet zo super goed in, dus spaar me haha 😉

Ik heb al mijn roze oogschaduws bij elkaar gezocht en ben aan de slag gegaan. Aller eerst heb ik natuurlijk een oogschaduw basis opgedaan. Daarna heb ik mijn Sleek Acid palette gepakt en de neon roze kleur aangebracht op mijn ooglid. Een enorme in your face kleur! Daarna heb ik Sleek So Sleek eyedust onder mijn ogen aangebracht. Ik wilde de Sleek dip it eyeliner gebruiken dus dat deed ik! Ik heb gewoon een lijntje getekend, maar hij valt niet zo op. Roze op roze he 😉

 

 

 

 

 

Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem Pinkpop-proof! Nu zien jullie op de foto’s nog dat ik witblond met bruinig haar heb. Morgen word alles roze!

Knuffel en geniet van het extra lange weekend!
Kaylani ♥

