It’s that time again! Eind van de maand = foto’s! 🙂 Hopelijk vinden jullie het weer leuk om te lezen!
Eten, drinken, dieren, vriendinnen….ook deze Strike a pose is weer vertegenwoordigd door verschillende onderwerpen 😉
Grappige kilometerstand! 😉
Lekkere, maar simpele salade! Witlof, mandarijntjes, appel en een beetje slasaus!
En zo ziet het er dan uit, jummie!
Met mam en Kaylani in de Ikea coffeebar. Energie opdoen voor de grote eettafel-zoektocht!
Superzoet, maar lekker, aardbeiendrankje uit de Aziatische supermarkt
Mijn mok! Past perfect bij de bijnaam die sommigen me geven: schaap….
Bij de Ikea! Life is like a box of chocolates, you never know what you’re gonna get….
Dit keer waren we voor de Hej Kvinna avond bij de Ikea! Op die avond is ook onze nieuwe profielfoto gemaakt. U like?
Viënetta! ♥ Weliswaar niet de echte 😦 Maar deze kon er ook goed voor door!
Lekker alcoholvrij drankje van de Ikea! Lekker fris en perfect voor een warme dag
Gizmo
Basko a.k.a. Hundi 😉
Onze pup! ♥
Vriendinnetje van Kaylani maakte cake met kleurstof voor haar verjaardag
Moederdagcadeau!
Met een vriendin naar de Libelle Zomerweek! Even lunchen bij La Place
Prachtig weer, prachtig strand, prachtig uitzicht…. ♥
Poging tot een leuke foto van ons maken…. Resulteerde dus in meligheid met vriendinnetje 😉
Kommetje choco cornflakes! Of ja, poepsnippers zoals collega Shirley zei…. :S
Pizza snacks, gekocht op de Libelle Zomerweek. Lekker!
Na dit artikel van Marjolein wist ik het zeker, ik wilde ook een gekleurde iPhone oplader. Ik spotte ze al eerder, maar kocht er nog geen. Nu dus wel! Een, duh, paarse! ♥
Geurtesters van Sakura Zeep! Leuke kleurtjes en vormpjes! Nu nog kiezen 😉
Chillende puppy 😛
Mijn nieuwsgierig aagje! Snuffie ♥
Met een lieve vriendin naar een coverbandjes-festival. Leeeeet the sun shiiiine!!!!
Lieve lezers, deze kruidenkaas….lovely! Zo gauw als deze op is, trek ik een sprintje naar de Lidl voor een nieuw potje. I love it! Ik heb al meerder varianten geprobeerd, maar deze is nog steeds mijn favo. GO GET IT!!!!
Ook Aldi verkoopt rosébier. Nieuwsgierig als ik ben, nam ik een blikje mee om te proberen. 1 woord….GATVERDAMME! Niet te zuipen…. Waterig, smaakloos….BAH!
Cutiepie puppy!
Isis recycled mijn moeders kerstpakket xD

Haren zojuist geverfd 🙂

Hopelijk vonden jullie het ook deze keer weer leuk om mijn foto’s te bekijken 🙂

Liefs,
Roxanne ♥

