Wat vind ik het toch zonde dat sommige merken niet in Nederland verkocht worden, want we missen soms echt mooie producten!
In Duitsland liep ik tegen een nieuwe Limited Edition van P2 aan en tja….daar moest ik toch echt even naar kijken!
Zeker, ik had liever gehad dat er Viva Hollandia op stond als Viva Argentina mja, dan had dit mooie lakje er misschien wel niet tussen gezeten 😉

Verpakking: het flesje is standaard voor P2. Enige verschil is dat de dop zwart is in plaats van zilver. En natuurlijk dat er in sierlijke letters Viva Argentina Latin Beauty Nail Polish op staat. Mooi gedaan!
Op de achterkant staat de naam, inhoud en dergelijke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prijs:
Voor dit lakje betaalde ik, hou je vast, € 1,95 Say whut?! Nee, dat is geen typfout! Je krijgt 9 ml van deze pretty nagellak voor € 1,95 Ja sorry, maar daar kan ik deze lak dus ECHT niet voor laten liggen!

Kwastje: Dit lakje heeft een simpel, standaard kwastje. Gewoon, rechttoe rechtaan. Jammer, ze mogen van mij wel vernieuwd worden! Dat lakt net wat prettiger.


Verkrijgbaarheid:
Tja, Limited Edition. Dus tijdelijk verkrijgbaar.

Lakken: Door het kwastje lakt deze lak net iets minder prettig. Maar over het algemeen is de lak prima aan te brengen. Hij dekt in 1 laagje en heeft een creamy finish. Ook droogt de lak best snel.

Swatches!
De swatches zijn gemaakt met 1 laagje P2 basecoat en 1 laagje P2 Viva Argentina nagellak.


Conclusie:
De lak is iets donkerder roze, met een paarse tint er in. Ik vind ‘m mooi! Hij is niet te flashy, maar wel erg classy! 😀 Beetje girly, beetje tough chick, hoppa!

Voor de prijs mogen we niet klagen, maar ook als de lak duurder was had ik niet geklaagd!

Kom op P2, breng je producten naar Nederland!!!!

Wat vindt jij van dit lakje? Iets voor jou? Of ga jij voor een totaal andere kleur?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

