Ik had vorige week zin om lekker in bad te gaan, dus opende mijn zakje met Lush stuffies en zag dat ik nog 2 Magic Mushroom bubble bars had. Ik besloot om een ervan te gaan gebruiken. De Lush Magic Mushroom bubblebar komt uit de Valentijns LE en ligt niet meer in de winkel, maar een review mag nog wel, toch? 😉

Op de sticker zet Lush het volgende:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sex appeal? Hmm, ik nam dit heerlijke bad in mijn eentje dus daar kan ik niet over oordelen haha! Ik vind deze lieve bubblebar heerlijk romig ruiken! Maar wat doet dit schatje als je hem onder stromend water verkruimeld?

Kaboom! Jup, het hele bad word rood/oranje achtig en dayum wat een schuim! Schuimparty, anyone? De hele badkamer ruikt hemels naar deze leuke mushroom! En wat als ik uit bad stap en ben afgedroogd? Ik ben zó zacht! Normaal zijn mijn benen enorm droog als ik uit bad stap, maar nu? Geen last van!

Ik ben héél erg blij dat ik nog een Magic Mushroom heb, want hij is echt hemels! Zoals ik al zei komt deze bubble bar uit de Valentijns LE, en is nu dus niet meer te koop. Ik kocht hem voor €4,25 en als hij volgend jaar weer terug komt ga ik hem zeker nog eens kopen 😉

Knuffel,
Kaylani ♥

