Toen ik vorige week met Rox naar de DM ging hadden ze daar de Coolibri LE van Catrice liggen! Ik nam 2 lakjes mee: C02 Twist Of Lemon en C05 Virgin Forest. Vandaag laat ik jullie C02 Twist of Lemon zien.

Een knallend geel lakje, durf ik dat wel aan? Natuurlijk! Toen ik me aan het vervelen was op stage kwam ik dan ook op het idee om gewoon mijn nagels te gaan lakken. Natuurlijk heb ik voor mijn foto’s gebruik gemaakt van het gras buiten haha. Zodra de zon scheen rende ik dus ook naar buiten met het lakje en mijn camera in mijn handen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik vind dat het uiterlijk van het lakje een beetje lijkt op de Revoltaire LE. Omdat ook hier weer de zilveren dop met de kleurige opdruk te zien valt. Niets mis mee natuurlijk! Vind hem stiekem wel leuk haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Heel erg toepasselijk: er staat een kolibrie op de dop. En dat natuurlijk in de kleur van het lakje.

In de schaduw.
In het zonlicht.
Zoals jullie kunnen zien is Twist Of Lemon een heel erg kleurrijk zomers lakje! Hij is nogal ‘in your face’ geel haha! Ook zit er een mooie gele shimmer in, die je vooral mooi ziet als de zon erop schijnt.
Op bovenstaande foto’s heb ik 3 lagen op. Ja serieus! Het is een geel lakje, dus niet super dekkend, maar bij 3 laagjes ben ik tevreden. Hij blijft ook echt lang zitten! Het duurt zeker 3 á 4 dagen voordat hij een beetje chipt. Zeker niet mis voor een lakje van Catrice 😉
Ik denk wel dat het lakje mooier zal staan bij getinte mensen. Of in elk geval mensen met meer kleur dan mij, en dat is niet moeilijk haha!
Coolibri LE is in Nederland en België verkrijgbaar in Juli/Augustus bij Kruidvat en Trekpleister. Het lakje kostte mij €2,49
Knuffel,
Kaylani ♥
