Ik zag deze tag al op meerdere blogs langskomen en dacht, laat ik hem ook eens invullen 🙂

Dus, here goes!

1. Welk product laat je het meest zelfverzekerd voelen?
Mascara! Zonder mascara voel ik me naakt! Op dagen dat ik me niet uitgebreid opmaak, draag ik altijd mascara en oogpotlood.
Als ik me WEL uitgebreid opmaak, draag ik graag een mooie lipgloss of lipstick. Dan zorgt deze er voor dat ik me zelfverzekerd voel 🙂
2. Wat is jouw nummer 1 huidverzorgingstip?
Zoals ik afgelopen week al in dit artikel schreef, is reiniging belangrijk! Zelf reinig ik dus momenteel met Balea producten. Maar er zijn verschillende merken met reinigingsproducten. Let wel altijd goed op voor welk huidtype de producten zijn.

3. Wat is jouw geheim voor mooi haar?

Ik verf mijn haar, maar doe dit niet elke 4 weken. Ik verf ze ongeveer eens in de 6 tot 8 weken. NET iets minder beschadigend voor je haar. Daarbij gebruik ik shampoo en conditioner voor geverfd haar. Mijn kapper vraagt me altijd hoe ik aan zo’n glanzend en zacht haar kom 🙂
4. Wat is je grootste geheim voor de lijn?
Tja, lijnen lukt me ook niet altijd even goed 😉 Ik probeer in ieder geval netjes genoeg groente en fruit te eten, en weg te blijven bij snoep. Ik probeer daarom ook niet veel snoep in huis te hebben. Wat er niet ligt, kun je ook niet eten natuurlijk!
5. Sport tips?
Ik hield nooit van sporten, en riep heel hard dat ik NOOIT zou gaan sporten omdat ik het niet leuk vind en welke redenen er maar ook te bedenken zijn 😉 Ik wilde ooit Zumba proberen, maar niet alleen. En op dat moment was er niemand die met me mee wilde gaan. Sinds januari doe ik echter toch Zumba! En guess what….ik vind het superleuk! Kan ook echt balen als ik een week niet kan gaan!
Dus ja, zoek iemand waarmee je kunt gaan sporten. En zoek een sport die je leuk vind 🙂

En nog een tip: ga, net als ik, 4 hoog wonen zonder lift. Training voor de bovenbenen en billen! Like a boss 😉 

6. Welk parfum is jouw geheime wapen?
Ik gebruik parfum niet als mijn geheime wapen haha! Wel kan ik iedereen adviseren om, als je parfum wil gebruiken als je geheime wapen, te bedenken wat je er mee wil bereiken. Wil je dat mensen zich omdraaien en zich afvragen wie er bij die lekkere geur hoort, of wil je dat mensen stikken of omkiepen van de liters parfum die je over je heen gegooid hebt?
Parfums die ik graag draag zijn Christina Aguilera, van Christina Aguilera, Mexx Fresh en Mexx Be Magnetic.
7. Laat je kledingstuk zien die iedereen doet laten staren. 
Als ik dat hier laat zien, staart natuurlijk niemand meer he?! *wink wink* 
 
Nee, deze heb ik dus niet gekocht. Maar dat begrijpen jullie wel neem ik aan? 😉
8. Wat is jouw meest waardevolle sieraad?
Ik draag bijna altijd mijn ringen, en vind het dan ook raar als ik ze vergeet. Daarnaast draag ik een pentagram om mijn nek (nee, geen hekserij of andere rare dingen zoals de meesten denken. Maar als bescherming. Een pentagram heeft meerdere betekenissen, en dit is de betekenis die ik verbind aan mijn ketting) Deze ketting kocht ik in 2005, en nog heb ik deze dagelijks om. Af en toe doe ik hem af, tijdens het zwemmen of als ik voor een gelegenheid een andere ketting dragen wil.
9. Wie is jouw stijlicoon?
Niemand…. Ik kijk niet naar 1 bepaald iemand voor tips en ideeën. Ik haal mijn tips en ideeën eigenlijk uit heel veel dingen en personen. Ik doe gewoon lekker wat ik leuk en mooi vind!
10. Vertel iets over jezelf wat we nog niet van je weten.
Ik weet OVERAL wel een liedje of een regel uit een songtekst bij te bedenken. Als iemand iets vertelt, als ik iets lees in een boekje of op Twitter, als ik een situatie zie…. I just can’t help it! Bijvoorbeeld: ik kijk naar buiten en zie dat het grijs en regenachtig is. In mijn hoofd popt meteen de zin: Why does it always rain on me? van Travis. Of, een kennis had een blaar op haar voet en behandelde deze, waarop ik het niet kon laten om ‘nobody said it was easy’, uit The Scientist van Coldplay te zingen. Je kunt je wel voorstellen, dat ik daarna op een drafje weg ben gerend om rondvliegende schoenen te ontwijken 😉

Dit was ‘m dan, de TAG! Wil je deze tag overnemen, dan ga je gang! Ik zou het wel leuk vinden als je dat even laat weten! Stuur even een linkje via Twitter, of zet het in de comments 🙂 Hope u had fun reading!

Knuffels,
Roxanne ♥
