Elke keer als ik bij Kruidvat kom, maakt niet uit welke Kruidvat, ik moet en zal in die uitverkoopbakken graaien! Ja, dat is mijn mama dus schuld. Zij heeft ons mijn zussen en mij geleerd om op sale te jagen πŸ˜‰ Al vissend kwam ik een hele mooie kleur eyeliner tegen van Gosh! Extreme Art eyeliner, die ook extreem waterproof zou zijn!

Ik kwam kleurtje nummer 11 tegen. Een mooi opvallend blauw kleurtje. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de onderkant van het flesje zit een stikker, en daarop staat het nummer. Jammer dat Gosh nooit leuke namen heeft 😦

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Deze eyeliner heeft een kwastje. Ik ben gewend om met een vilten stift te werken, dus dit word even oefenen!

Geswatcht op mijn hand, ziet er mooi uit toch?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik heb gebruik gemaakt van 3 kleuren uit mijn Sleek Acid palette, helaas naamloos 😦 En natuurlijk draag ik een eyeshadow base van P2. Zoals je kunt zien is dat blauw zeker een knalkleurtje! Maar ik had beter kunnen kiezen voor andere oogschaduw kleurtjes.

En hoe zit dat nou met dat extreme waterproof dat op de verpakking stond? Nou, ik heb flink moeten boenen om de eyeliner eraf te krijgen! Ja, en dat met waterproof make-up verwijderaar. Maar dat is natuurlijk een flink pluspunt! Stel het begint flink te regenen, dan heb je zeker weten je eyeliner er nog op zitten πŸ˜‰

Zoals ik in het begin al zei: ik viste deze beauty uit een uitverkoopbak. Weet niet zeker of deze erin hoorde, want ik heb rond de €5/7,- betaald. Als het goed is kost hij normaal €8,99 en is hij te koop bij Kruidvat.

Knuffel,
Kaylani β™₯

