Daar prijkten ze dan in het display in de DM in Duitsland, de vrolijke en kleurrijke producten van de Catrice Coolibri Limited Edition! En meteen vlogen onze mandjes vol met producten! We waren nieuwsgierig naar bijna alle producten 😉
Vandaag een stukje over de Colour Refreshing Lip Balm.

Verpakking: De lipbalm zit in een zilveren huls, met in het knalroze Catrice erop en een leuke, kenmerkend voor de Coolibri LE, tekening met een kolibrie er op. Leuk gedaan! De huls loopt niet rechttoe rechtaan, maar loopt van smal naar breed en weer terug.

Prijs: De lipbalm kostte €4,95 Zou hij dat geld ook waard zijn?

Belofte: De lipbalsem belooft je lipkleur op te frissen, waardoor je er frisser en beter uitziet. De kleur past zich aan aan je lippen. Ik ben benieuwd….

Geur: Het geurtje komt me ergens bekend van voor. Ruikt een beetje naar….kinder make-up? Ook zit er vanille in de geur.

Smeerbaarheid: De lipbalm is redelijk smeerbaar. Een beetje cremig, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn.

Houdbaarheid: Hoewel de lipbalm een beetje cremig smeert en daardoor beter zal blijven zitten, vind ik dat de lipbalm er vrij snel van af is. Met een slokje drinken of een hapje eten is de lipbalm al snel van je lippen af. Jammer

Werking: De lipbalm voelt prettig aan op mijn lippen. Ik zie echter geen duidelijk kleurverschil op mijn lippen tussen met en zonder lipbalm. Wel ligt er een laagje op mijn lippen, geen glans, maar wel dat lichtelijk zichtbaar is dat je een lipbalm draagt.

Op deze foto draag ik de lipbalsem. Niks van te zien dus, op de foto

Conclusie: Doe deze lipbalsem-addict maar gewoon haar Labello met een kleurtje of glansje. Die is goedkoper en vind ik fijner als deze lipbalm. Deze lipbalm heeft me niet overtuigd. De verpakking is mooier als van Labello, maar qua werking pak ik liever m’n gouwe ouwe Labello.

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

