Ik kan er niets aan doen, maar altijd als ik naar Kruidvat ga moet ik even kijken wat er is afgeprijsd van make-up. Toen ik een tijdje geleden daar was en een 50% sticker op een mooie bronze oogschaduw van Maybelline zag moest die natuurlijk mee naar huis!


Het zijn eigenlijk 2 kleuren in 1 die je heel erg goed kunt blenden en matchen met elkaar. Bij mijn oogschaduw ziet het eruit alsof het 3 aparte kleuren zijn, dus zo heb ik hem ook geswatcht. Ik zal even beginnen met de verpakking. Het is een zwart doosje met een doorzichtig dekseltje. Heel mooi, zo kun je precies de kleuren zien. Op de deksel staat in mooie zilveren letters Maybelline New York Eyestudio.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de onderkant plakt een sticker waar alle ingrediënten en de streepjescode op staan. Tevens staat er op de sticker die ervoor zorgt dat je ziet dat de oogschaduw wel of niet al open is geweest weer het nummer en de naam van de oogschaduw.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mag ik een haleluja momentje? 3 Hele mooie kleurtjes, of eigenlijk 2? Het horen dus 2 kleuren te zijn, maar zoals jullie kunnen zien zijn het bij mij echt 3 verschillende kleuren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dat is een super geweldige pigmentatie! De bovenste foto is genomen met flits en de onderste zonder. Ik heb de kleuren ook even allemaal geblend, en dat geeft ook wel een mooi kleurtje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Een mooie subtiele bronze shimmer! Je zou deze oogschaduw zelfs kunnen gebruiken als bronzer.

Ik heb deze mooie oogschaduw gekocht bij Kruidvat voor ongeveer €5,- . Maar omdat er 50% korting op was durf ik niet te zeggen dat hij nu wel of niet nog verkrijgbaar is.

Knuffel,
Kaylani♥

