Ook deze maand weer een foto artikel πŸ™‚ Ik ga er niet veel bij kwebbelen, pak een kopje koffie/thee of een glas fris, een wijntje o.i.d. Wat lekkers er bij en ga er lekker weer voor klaar zitten! πŸ™‚

Basko was erg knuffelig! β™₯

 

Lol met frietjes @ Mc Donald’s Duitsland
Zeg, wie is dat leukeΒ meisje met die verschrikkelijk grote burger? πŸ˜‰
Jup, I’m a tough rock chick! NOTD: P2 Viva Argentina Solamente Bonita
Taco schotel!
Vaderdag cadeau πŸ™‚
Blij met mijn nieuwe nachtlampjes! Ze passen zo leuk bij mijn slaapkamer πŸ™‚
Met moeders ontbijten bij de Hema voor een euro
Bij de Action plantjes (zaadjes) gekocht voor mijn vriendinnetje die gaat verhuizen. Klavertjes 4 voor geluk, en Vergeet me nietjes voor onze vriendschap β™₯
Aanraderrrrrr!!!!!!
So delicious!!!! Licht pittig en jummie
Voetbal in het cafΓ© kijken met pap en z’n vrienden! Wat een blamage…. Doe mij nog maar een biertje πŸ˜‰

Guilty pleasure! Kinder Pingui is echt TE lekker!

Met m’n lieve nichtje bijbabbelen in de Ikea Coffeebar. Aarbei en yoghurt smoothie en citroen kwarktaart

Wie herkent dit heerlijke oldskool spel?!?!?!?!
Mijn geliefde Vans waren helemaal bedolven onder de modder…. Met de tips van de lieverdsΒ Maud en Priscilla durfde ik het aan om ze in de wasmachine te gooien! Nu zijn ze weer schoon en ruiken heerlijk naar wasverzachter πŸ˜‰
Krieltjes met Aromat en peper, broccoli en kip krokant! Lekker gezond gekookt πŸ™‚

#koffietijd! Jumbo Bastogne koekjes en NescafΓ© Wiener Melange β™₯
NOTD: Gosh Zero en Catrice Million Styles LE Have an Ice Day #prettyness

Tip! Houd je van Crystal Clear? Dit is een goede dupe van de Aldi! Vind ze echt jummie en heb ze dan ook altijd in huis!
Met moeders ontbijten bij Ikea

Paprika ribbel chips met Tzatziki saus β™₯
Mooie lucht toen ik thuiskwam van Zumba
Woops….ik ging alleen voor perenijsjes. Maar zag een aanbieding en kon het niet weerstaan om de andere ijsjes ook te kopen. BAD BAD BAD! Ijsjes addict….
Na een doktersbezoek met moeders lunchen in het ziekenhuis. Like a boss πŸ˜‰
Kaartjes gewonnen voor Concert At Sea! Mooie zonsondergang op onze weg ernaartoe!

CAS 2012 Face of the day: Essence Soul Sista palette 01 Hey Sista Soul Sista en Gosh Soft ’n Shine lip balm 34 Perfect Plum
1e dag Concert at Sea! Grappig effect van de foto! Kwam door het licht wat net op het foto moment scheen. Geen bewerkingsprogramma nodig, alleen timing haha πŸ˜‰
Β Als afsluiter nog even uitwaaien op het strand πŸ˜‰

Vond jij het weer leuk om mee te kijken deze maand? En weet jij daadwerkelijk te raden welk oldskool spel ik zat te spelen?
Dikke knuffel,
Roxanne β™₯
