Vanaf deze week zal Catrice Coolibri LE te vinden zijn in de winkels dus het leek me een goed idee om jullie vandaag C05 Virgin Forest te laten zien. Ik zag de mooie groene kleur een aantal weken geleden in de DM staan, en kon hem niet zomaar laten staan. Die ging mee naar huis 😉


Ik kon niet wachten om hem te proberen, maar mijn nagels werkten niet echt mee. Dus toen afgelopen week mijn nagels mooi gegroeid waren begon ik met lakken.

Gelukkig staat er op het flesje dat je een basecoat moet gebruiken. Ik ben er namelijk achter gekomen dat Virgin Forest érg goed in je nagels trekt. Met als resultaat: groene nagels..

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zoals we gewend zijn van Catrice staat de naam boven de streepjescode. In dit geval dus C05 Virgin Forest.

Het is een mooi groen lakje met een gouden shimmer. Normaal ben ik niet zo van het groene, maar het is best fleurig in de zomer!

Op naar de swatches!

Zonder flits
Met flits
Ik heb op de foto’s 2 laagjes op, en dat dekt prima! Virgin Forest lakt ook erg prettig, makkelijk zelfs! Ik ben helaas niet te spreken over de kwaliteit van het lakje. Na een dag chipt hij al ontzettend, wat dus erg jammer is voor zo’n mooi lakje!
Knuffel,
Kaylani ♥
