Ja ja, het is zo ver. I got myself a kitty!!!!! πŸ˜€
Are u ready for some cat-spam????


Afgelopen donderdag haalde ik deze mooie dame op bij haar vorige eigenaren. Helaas moest ze daar weg vanwege een allergie van hun dochtertje.
En ik wilde wel zorgen voor deze lieve kat!
Ze is 4 jaar, en een ontzettende knuffelkont! Ze wil graag geaaid worden en komt lief op schoot zitten. Ook loopt ze je achterna om bij je in de buurt te zijn.
Haar vorige baasje noemde haar Wijffie, een grappige naam vond ik zelf. Maar aangezien ik Limburgs dialect praat thuis (ook tegen de dieren), besloot ik om het te vertalen naar het Limburgs dialect. Ze heet nu dus Wiefke.

And now, some pictures of the little lady!

Meeting Snuffie!
Because I iz cute like zhat
Morning mommie!

Eh….waar is je hoofd heen?!

Slaapkoppie

Just chillin’

Wiefke β™₯

Hopelijk hebben alle catladies hun hart weer kunnen ophalen πŸ™‚

Dikke knuffel
Roxanne β™₯

