Pasgeleden kwam Dove met 2 nieuwe varianten Douche producten. Namelijk de Dove Purely Pampering lijn. In deze lijn zitten momenteel 2 geuren, namelijk Kokosmelk en Geurende Jasmijnblaadjes en Sheaboter en Vanille.

Dove: Vrouwen kunnen in hun drukke bestaan wel een klein momentje voor zichzelf gebruiken, waardoor ze lekkerder in hun vel zitten. In het kader van de eerdere introductie van de Dove Purely Pampering-lijn, bestaande uit twee verwennende douchecrèmes, geeft Dove echte vrouwen nu de kans een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen.

Hoe werkt het? Op de Dove Facebook pagina kun je een beschrijving van je favoriete geur inzenden (zelf bedacht of met behulp van de geurvoorbeelden die er op staan), voorzien van een motivatie waarom ze deze geur graag willen laten ontwikkelen. Uit alle aanmeldingen wordt eind juli door een jury een top vijf genomineerden geselecteerd, op wie vriendinnen van Dove op Facebook kunnen stemmen. De jury bestaat uit Hélène Delhaas van Margriet Magazine, Cynthia Schultz van beautyblog Misslipgloss.nl en Esther van Spronsen van Dove. De vijf genomineerden beleven tijdens de stemronde een bijzondere geur- en designworkshop, waarin zij hun persoonlijke variant verder ontwikkelen en ervaren. Eind augustus wordt op de Facebookpagina van Dove Nederland bekendgemaakt wie de winnares is. De nieuwe variant zal in 2013 te koop zijn en zal gelanceerd worden met een campagne met de winnares zelf in de hoofdrol!

Hoe super zou dat zijn? Je eigen bedachte douchecreme in de winkels, te koop voor heel Nederland!
Elke dag in de douche staan met DE geur die jij het lekkerste vindt!
Dus, denk goed na welke geur jij lekker vindt, en surf naar de Facebook pagina van Dove! Daar kom je op de app waar je je eigen douchecreme kunt bedenken.
Vind je het nou moeilijk om dit te bedenken? De app helpt je een beetje op weg, door een aantal voorbeeldgeuren weer te geven.
MAAR, misschien heb jij ook wel zelf een idee over de geur die jij graag als Dove douchecreme zou zien!

Ik heb zelf ook een geur bedacht, en vond het eerst ook lastig. Zoveel keuzes, zoveel geuren die ik lekker vind…. Dus, ik sloot de app weer en bedacht me eerst waar ik voor zou kiezen. Ik wilde graag een geur kiezen die je niet bij andere merken ook al in overvloed vind. Dit is me uiteindelijk gelukt!
Welke geur dit is, ga ik niet verklappen 😉

Wat vinden jullie van dit initiatief van Dove? Ga je zelf ook een douchecreme bedenken? Als je dat zelf wel wil, mag je in de comments aangeven welke douchecreme jij bedacht hebt 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

