In dit artikel had ik het nog over een ‘gerucht’ dat Essence met nieuwe lakjes zou komen. Toen ik even later zag dat Essence dit op twitter plaatste werd mijn ‘gerucht’ bevestigd! Verrassend genoeg, toen ik eergisteren naar Duitsland ging zag ik ze al staan, de nieuwe lakjes! Snel koos ik 2 kleurtjes uit. 107 Naughty and pink! Een mooi knalroze kleurtje, altijd welkom in mijn stash. En 132 Break through, een mooi opvallend paars lakje.

Het eerste wat natuurlijk opvalt is dat het potje totaal veranderd is, and I love it! Er zit 3 ml meer in! En wat ook helemaal super is: de dop! Hij is groter, en door de vorm ligt hij makkelijker in de hand. Als je de dop dicht maakt voel je een klik. Zo weet je zeker dat hij dicht zit, damn wat een hoop pluspunten! En dan heb ik het nog niet over het lakje zelf 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

De namen en nummers van de lakjes staan nu op het flesje zelf, maar wel nog steeds onder de streepjescode. Ook dit vind ik super handig. Een sticker beschadig je makkelijk, maar nu zit alles op het flesje gedrukt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Boven op de dop staat de ‘e’ van Essence, handig, zo herken je tenminste welk merk het lakje is wat je uitkiest haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ook heeft Essence aan de kwastjes gedacht, ze zijn een stuk breder nu. En geloof me, dat lakt echt vele malen fijner!

Ik zal jullie nu voorstellen aan: 107 Naughty and pink!

Woohoo! Ain’t that a pwetty color!? Een knal roze lakje, met een enorme glossy finish. En trust me, Naughty and pink lakt echt heerlijk, als ik dat zo mag zeggen 😉 Het lakje glijd echt enorm smooth over mijn nagels en lakt dus super fijn!
Van mooi roze gaan we naar gorgeous paars! Break through is een mooi paars lakje waar een kleine shimmer in zit die je bijna niet kan zien. Dat maakt hem natuurlijk enorm mooi, want in de zon lijkt het wel een ander lakje te zijn! Van break through heb ik ook maar 2 laagjes nodig, en wederom lakt hij super smooth en heeft hij een super glossy finish!
Bij beide lakjes is de houdbaarheid of draagbaarheid ook enorm goed! Ik heb Break through nu al 2 dagen op en heb nog geen wear-off, en hij is ook nog niet gechipt! Wat ook handig is om te weten: je hoeft niet te schrobben of te boenen om de lakjes eraf te krijgen. Met nagellak remover tover je de lakjes zo van je nagels af!
De nieuwe Essence lakjes zullen vanaf Augustus ook te vinden zijn in Nederland. De prijs stijgt naar €1,55 maar zelfs dan nog betaal je bijna niets voor 8ML!
Dikke knuffel,
Kaylani♥
