Tijdens het surfen langs de blogs in mijn Bloglovin lijst, kwam ik langs de blog van Marjolein. Daarop stond dat haar webshop een nieuw uiterlijk had gekregen. Marjolein heeft namelijk de webshop Marjoleanshop, waarop ze allemaal door haar zelf gemaakte spulletjes verkoopt.ย Na daarop gesnuffeld te hebben, besloot ik om een bestelling te plaatsen. Benieuwd wat ik bestelde en hoe de service was?

Bovenstaand pakje viel een aantal dagen na mijn bestelling in mijn brievenbus! Naast dat ik er sowieso blij van werd omdat ik er nieuwsgierig naar was, werd ik ook blij van de leuke verpakking! Er is in ieder geval moeite gedaan om het pakje een leuk uiterlijk te geven! Ook wordt je nog eens bedankt voor je bestelling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Maar wat zit er in dat vrolijke pakje?

*Tromgeroffel*


Haha! Daarin zitten dus keukenrolpakjes! Wat een verrassing ๐Ÿ˜‰

Je weet in ieder geval zeker dat je bestelde spulletjes goed ingepakt zijn! Fijn! Niet dat het al kapot is voordat je het binnen gekregen hebt.


Ik bestelde 2 setjes oorbellen bij Marjolein ๐Ÿ™‚ Let’s takeย a closer look!

Lange Angel Wing oorbellen 

Purple Flower 

I like ‘em a lot! Ze zien er precies zo uit als op de foto’s in de shop, en ze zijn echt leuk! Daarbij zijn de prijzen die in de webshop staan inclusief verzendkosten! Dus niet dat je een paar leuke spulletjes uitzoekt, en dan op je rug slaat van de verzendkosten, mooi! Ik betaalde voor deze 2 setjes inclusief verzendkosten 9 euro! Dat is niet veel ๐Ÿ™‚

Je kunt de setjes combineren, maar ook mixen en matchen! Of, als je maar 1 paar gaatjes in je oren hebt, gewoon 1 paar in doen ๐Ÿ˜‰

De vrolijkheid van het pakje, gaat door aan de binnenkant! Wat een leuke kartonnetjes waar de oorbellen op zitten! Je zou de oorbellen niet meer durven op te bergen tussen de andere sieraden, maar ze een apart plekje willen geven met hun lieve, vrolijke kartonnetje ๐Ÿ™‚

Conclusie: BESTELLEN!!!! Meer kan ik er niet meer over zeggen ๐Ÿ˜‰
Als je vragen hebt of je wil meer weten over de spulletjes (misschien heb je zelf wel een idee voor een nieuw artikel?!), kun je de lieve Marjolein natuurlijk ook altijd een mail sturen ๐Ÿ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne โ™ฅ

