Ongeveer een jaar geleden zag ik ergens een review van een héél mooi lakje! Een merk waar ik nog nooit van gehoord had, Cantare. Mijn moeder liep langs de pc en zag de review, ze stond met haar mond open te kijken naar de beauty 😉 Ik wilde mam wel verrassen dus zocht op internet een webshop en bestelde hem meteen!

Toen het pakketje binnenkwam vroeg mam zich af wat het was, had ze iets gewonnen? Ze had niets besteld.. Open it! Ze wist meteen welk lakje het was en ik kreeg ik knuff van mijn lieve mama! Helaas ontdekte ik laatst dat ze het lakje nog nooit op had gehad. Ik vond het maar zonde en vroeg of ik hem op mocht en mocht reviewen. En jawel hoor, I did it! 

  
Helaas, dit mooie lakje heeft geen naam, big bummer! Het lakje zou in 60 seconden moeten drogen, maar die test heeft hij helaas niet doorstaan. Dat zullen jullie wel zien op de foto’s (helaas). Op de voorkant van het flesje staat wel érg duidelijk wat de houdbaarheidsdatum is, héél handig if you ask me 😉 Er zit 6 ml in een flesje, meer dan genoeg denk ik zo. Oh en wat ik ook echt leuk vind is dat het merk en de rest van de opdruk allemaal in holographic gedaan is, me like! 

Whoooooo, mooi! Een paars lakje met een blauwe tint is altijd nice! Helaas was het lakken niet zo makkelijk. Het lakje was best dik. En ik weet niet of dat altijd zo is, of dat dat komt doordat het lakje lang gestaan heeft of whatever, maar het is in elk geval niet echt easy om ermee te lakken. Jammer! En zoals jullie kunnen zien op mijn ringvinger: geen 60 seconden droogtijd! Het duurde toch wel een minuut of 3, maar wederom: dit is waarschijnlijk omdat het lakje zo dik was. Ondanks alles blijf ik het een mooi lakje vinden! Hoop dat mam hem nou ook eens gaat dragen 😉

Knuffel!
Kaylani♥ 

