Gisteravond was er weer een VIP bij Lush Maastricht. De VIP stond helemaal in teken van Emotional Brilliance. De make-up lijn die afgelopen zaterdag geïntroduceerd werd. Zaterdag was ik ook al met Kurt naar Maastricht gegaan om alles te bewonderen, maar toen we gister naar de VIP gingen kregen we een colour reading en konden we alles rustig testen en bewonderen.

Op bovenstaande foto zien jullie allerlei gekleurde ronde stickers op de vloer. Dit zijn allemaal kleuren die in het Emotional Brilliance assortiment zitten. Het kleurt de hele winkel, echt super leuk! De rondjes begeleiden je vanaf de ingang naar het rek waar Emotional Brilliance in staat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kijk toch eens naar al die kleurtjes! Ik werd er spontaan vrolijk van haha. Even een paar close-ups 😉

Ik vind de kleuren echt super mooi! En het leuke is, elke kleur staat voor een emotie, maar daar vertel ik zo meer over 😉 

Gerard bood ons meteen iets lekker fris te drinken aan. We waren om kwart over 6 al daar dus best vroeg. Daardoor hadden we wel de tijd om lekker te kletsen 🙂 Toch duurde het niet lang voordat iedereen aanwezig was. De groep werd in 2 groepjes verdeeld. Wij gingen met Marthe mee. Zij vertelde ons vanalles over de mascara, de skin tints en de translucent face powder. Daarna hielp ze ons allemaal met testen. Iedereen die wilde mocht een skin tint mixen met een dagcreme en deze opbrengen. Daarna begon Marthe met het shapen van de gezichten. Dit deed ze met Charisma als bronzer,Feeling Younger als highlighter en als finish touch gebruikte ze Emotional Brilliance.

Iedereen die wilde kon ook al Eyes Right mascara proberen. Deze mascara is handig om te gebruiken als je gevoelige ogen hebt. Er zit vers tarwekiem gras in, wat een verzachtende werking heeft. Ook zit er maar 1 conserveringsmiddel in, terwijl in overige mascara’s 2 tot 6 conserveringsmiddelen zitten. 

  
Daarna gingen we door naar Gerard en Alona. Gerard zorgde voor de colour reading, en Alona hielp met de make-up. Iedereen begon natuurlijk met de colour reading. Deze werd gedaan met een rad vol met alle kleurtjes van Emotional Brilliance.

 

 

 

 

 

 

 

 

Je moest je gedachten leegmaken en zonder na te denken 3 kleuren uitkiezen die er voor jou uitsprongen. De eerste kleur die je kiest staat voor een sterk punt, iets wat zich momenteel afspeelt in je leven. De 2e kleur staat voor een onbewuste behoefte. En de 3e kleur staat voor een talent, waarvan je zelf misschien niet eens bewust bent 😉 Ik koos de volgende kleuren/emoties:

Momenteel voel ik me zeker van mezelf, heb ik behoefte aan wat meer motivatie, en ben ik blijkbaar gepassioneerd! Kurt moest er ook aan geloven en kreeg de volgende kleuren/emoties:

 

 

 

 

 

 

 

 

Hij is dus vastberaden, heeft behoefte aan kalmte/rust en is blijkbaar gezond.

Na de colour reading gingen we naar Alona. Ze vroeg welke kleuren er uitkwamen en pakte de potjes er even bij. Vervolgens mocht je zelf even kijken of je opgemaakt wilde worden met die kleuren, of andere kleuren. Alona had mij Voel je zeker (eyeliner) opgedaan. Het was een echte knalkleur en ik heb hem ook gekocht. De andere kleuren die ik uitkoos heb ik toch maar even laten staan. Wel heb ik Geluk (oogschaduw) meegenomen. Het is een mooie gouden kleur, en nadat ik hem even op mijn hand getest had was ik verkocht haha!

Weer wil ik graag de Lushies bedanken voor een super fijne en gezellige avond! Volgende keer zijn we er weer bij 🙂 En er zal snel een review online komen 😉

Knuffel,
Kaylani♥

