Als mam naar de Action gaat neemt ze graag nieuwe stuffies mee. Zo kwam ze laatst thuis met nagellak remover doekjes. Misschien best handig voor als je op vakantie gaat? Testen die handel!

Geloof het of niet, maar mam was me voor met testen! Damn, die is snel haha! Ze zei dat de doekjes enorm goed werkten, dus hup, even testen! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Er zitten 20 doekjes in een doosje. De doekjes zelf zitten met 2 aan elkaar vast in een sachet. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op elk sachet staat een gebruiksaanwijzing, wel zo handig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op bovenstaande foto’s zien jullie dat de doekjes ontzettend dun zijn, je kunt er zo doorheen kijken! Ik had weinig vertrouwen in de doekjes toen ik er eentje vast had. Hij voelde nogal droog aan. Toch nog testen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zo zagen mijn nagels eruit voordat ik de doekjes testte. En erna?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zo dus! Ik heb best wel zitten boenen om dat beetje lak van mijn wijsvinger af te krijgen. Bij alle andere nagels heb ik echt een heel dun laagje eraf gehaald. Toen leek het al alsof het doekje droog was! 

Nee helaas, die €1,49 kun je beter uitgeven aan iets anders.

Knuffel,
Kaylani♥ 

