It’s that time again! Pootjes hoog, en kiekjes kijken! πŸ˜‰

 

Ik β™₯ ijsjes!!!!!!!

Helaas hebben we je moeten laten gaan πŸ˜₯ β™₯

Carambola! Jummie πŸ™‚

Epic kilometerstand 44444 xD

Zelf in mekaar gezet! Danoontje powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr πŸ˜‰

So damn good! Instant zomergevoel/zomersmaak!

Ice cappuccino van Douwe Egberts met kokossiroop! Limited edition voor de zomer

MandJE gekocht voor Wiefke

En zo is het!

Lekker luieren πŸ™‚

Samen met mijn diva Wiefke β™₯

Ik heb al vele rosΓ© bieren geprobeerd, maar dit is nog altijd mijn favoriet

Ontbijt op bed gemaakt voor mezelf πŸ˜‰

Zeg, waar ga je met die chippies heen mama?!

Prachtige orchidee gekocht voor opa’s verjaardag β™₯

Appelmoes gemaakt met de cliΓ«nten van de kookclub

Met customized stickers en deksel πŸ˜‰
Rara, wat zou ik gaan koken?! πŸ˜‰
Flink geshopt met moeders! Wat kleren, wat spulletjes voor mijn huisje….
Een Slushie met citroensmaak om af te koelen! β™₯ it!
Nieuwsgierig Aagje gaapt de halve dag naar buiten πŸ˜›
Say whut?! xD
Lunch tijd!

Traptegels zelf gelegd πŸ™‚

Mijn mooie meisje aan het dromen β™₯

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan/meegemaakt afgelopen maand?
Dikke knuffel,
Roxanne β™₯
