Een tijdje geleden gaf ik jullie deze tips. Natuurlijk gebruik ik ze zelf ook. Zo ruilde ik een keer iets, en kreeg ik als extra een Dr. Van Der Hoog chocolade masker. Ik zie ze altijd bij Kruidvat liggen maar neem ze nooit mee. Toen ik me gister aan het vervelen was wilde ik mezelf wel verwennen met een masker.

Ik gebruik niet zo vaak maskers, maar in de vakantie denk ik daar anders over. Áls ik normaal al een masker gebruik is het bijvoorbeeld voor de 1e schooldag, je wilt daar niet aankomen met een huid vol puistjes enzo 😉 Dit masker is geschikt voor alle huidtypen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant van de verpakking staat een gebruiksaanwijzing, en wat informatie over wat het masker nou precies doet.

 

 

 

 

 

 

 

Als je de verpakking open klapt zie je het sachet waar het masker in zit. Op de binnenkant van de verpakking staat ook nog iets geschreven over Dr. Van Der Hoog zelf, leuk! Het sachet heeft precies dezelfde afbeelding als de verpakking.

Dat betekend dus dat de gebruiksaanwijzing ook hier weer op staat. Beetje dubbel als je het aan mij vraagt 😉 Maar goed, haren vast maken, gezicht even schoonmaken en dan gaat het masker erop!
What’s that black thing in my hair? Binnenkort een artikel erover 😉
Bij chocolade denk ik aan bruin. Het masker is echter een beetje bruin/grijzig. Best jammer! Het masker werkt inderdaad kalmerend! Na het opsmeren ben ik even op bed gaan liggen. Na een tijdje opende ik mijn ogen en kwam erachter dat er 20 minuten verstreken waren. Oops! Ik ging meteen naar de badkamer om het masker eraf te halen. Het masker was een beetje opgedroogd en ging niet zo heel makkelijk van mijn gezicht af. Ik hoefde er niet echt voor te boenen, maar moest wel wat harder met het washandje over mijn gezicht heen gaan. 
Toen het masker eraf was, had het wel degelijk resultaat, een lekker zacht huidje! Niet baby zacht, maar wel zacht 😉
Dr. Van Der Hoog heeft een uitgebreid assortiment en is verkrijgbaar bij Kruidvat.
Love,
Kaylani♥ 
