Blauwe lakjes, ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Ik vind het altijd raar om blauwe nagellak op te hebben. En toch….iets fascineert eraan. De kleuren zijn vaak zo mooi!
Zo kwam het dat ik toch een blauw lakje kocht, Blue Sparrow van China Glaze.

Look at them glitters! Sparkly! Ik MOEST m gewoon hebben 😉

Uiterlijk: Het flesje ziet er standaard uit voor China Glaze. Herkenbaar 🙂 De flesjes zijn ook makkelijk te herkennen tussen andere flesjes door hun dop. Daar staat het China Glaze teken namelijk op. Hoe handig!

 

Kwastje: Het kwastje is gewoon rechttoe rechtaan. Iets smaller als de meeste kwastjes. Dit leek me eerst vervelend, maar daardoor kun je juist preciezer werken. Zo’n breed kwastje is soms net te breed waardoor je je vingers per ongeluk een beetje lak mee geeft of waardoor je het eerder gelakte stuk verprutst.

Niet vergeten: basecoat! Anders heb je dus erna een fijne blauwe waas op je nagels waarschijnlijk……

Swatches:

 

Conclusie: Op bovenstaande foto’s draag ik 4(!) laagjes China Glaze Blue Sparrow en nog steeds zie ik mijn nagels er doorheen. Niet bepaald wat ik verwacht had dus, en al helemaal niet neon…. Misschien als je het over een ander lakje heen draagt? Maar ik was al zo teleurgesteld dat ik geen zin meer had om dat nog te proberen. Vooral niet nadat ik erachter kwam hoe slecht dit lakje af ging…. Ik heb het lakje gewoon met een wattenschijfje en nagellakremover proberen eraf te halen. Ik wilde bijna grover geschut erbij gaan pakken toen het eindelijk er af ging.
Nee, geen aanrader dus 😦

Wat vind jij van blauwe lakjes? Heb je dit lakje zelf al eens geprobeerd? Misschien wel over een ander lakje heen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

