Dingen waar mijn kast van uitpuilt…. Douche producten 😛 En toch, hoe vaak ik het ook weersta om een nieuw product te kopen voordat ik oude producten opgemaakt heb, het lukt niet altijd.
Zo kocht ik een tijdje terug bij Lush Maastricht de Happy Hippy Showergel. Ik had dan wel nog de discipline om de kleine fles van 100 gram te kopen 😉


Verpakking: De verpakking is van plastic, met een simpele zwarte dop en een zwart label met daarop in typisch Lush design de naam van het product en de werking. Als je 5 van deze verpakkingen (of zwarte potjes van Lush) inlevert, mag je een gezichtsmasker uitzoeken! Zeker dus de moeite waard om te bewaren als ze leeg zijn! Je doet er meteen het milieu een plezier mee 🙂
Op de verpakking staat ook een vrolijk plaatje van een hippy, om de naam eer aan te doen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

Prijs: Voor dit flesje van 100 gram betaalde ik €5,95 Normaal geef ik nooit zo ‘veel’ geld uit aan een douchegel, maar voor Lush wil ik zo nu en dan wel eens een uitzondering maken 😉

Geur: Fruit heaven! De douchegel ruikt naar grapefruit en citrusvruchten! Ik word er helemaal happy van 😀 Ik houd wel van dit geurtje! De hele badkamer ruikt er naar als ik er mee gedoucht heb, lekker! Op mijn huid blijft het helaas niet zo lang hangen.

Substantie: De substantie is gel-achtig. In het flesje lijkt het lichtelijk flubberig en springerig. Eenmaal op je huid is de substantie vloeibaarder en gelig/doorzichtig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Multi functioneel?:
Volgens de verpakking is deze douchegel ook als shampoo te gebruiken. Ik heb dit zelf 1x gedaan, maar ik vind het persoonlijk toch fijner om mijn haar gewoon met mijn eigen vertrouwde shampoo te wassen. Het kan wel voor een keertje, maar ik zou het zelf niet standaard doen.

Conclusie: I’m in love met deze douchegel! Precies mijn geurtje, lekker fris, fruitig, citrus en opwekkend! Je zou er spontaan van gaan zingen in de douche! Als je dat daarvoor niet ook al deed 😉 Dit is een definitief rebuy product!!!! 😀

Hoe zit het met jouw doucheproducten verzameling? Zit er ook iets tussen van Lush? Of zou je graag nog iets van Lush willen proberen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥