Toen ik vorige week bij de DM was waren er best veel dingen afgeprijsd. Waaronder deze badolie van Kneipp.Je kent het wel, je ziet iets staan wat naar chocolade hoort te ruiken, maar bij alleen de geur al haak je af. Dat is geen chocolade! Nou, dat had ik dus niet! Het water liep me spontaan in de mond van dit heerlijke geurtje, jep, die ging mee naar huis.

Ik vond het wel grappig toen ik zag dat dit op de dop stond:

Mij liep alleen het water in de mond, maar zou er iemand geprobeerd hebben het echt te drinken? Ik kan me er wel wat bij voorstellen, want het ruikt echt hemels! Op dit moment vind ik het echt jammer dat de geur monitor (nog?) niet is uitgevonden. Ik zou de geur graag met jullie willen delen 😉

Op de achterkant van het flesje staat wat informatie, en natuurlijk staat er ook wat het voor de huid doet. Even vertaald wat Kneipp zegt:

Het Kneipp Aroma Verzorgende schuimbad met natuurlijke cacao-extract kalmeert de ziel na een slechte dag. Trakteer jezelf op iets speciaals en laat je zorgen en verdriet achterwege. De zoete troost met natuurlijke voedende olie verwent de huid. De combinatie van chocolade-zoete geur, intense kleur en een lang blijvende schuim veranderd je badkamer in een holistische ervaring voor alle zintuigen.
Ook de ingredienten staan erop. En weer een waarschuwing dat je het niet mag opdrinken.

Als je de dop open draait zie je een groot gat zitten waar de badolie uit komt, en de heerlijke geur ruik je ook meteen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Als de olie in het bad komt lijkt het net alsof er honderden druppels wegrennen voor het stromende water, apart!

Het water kleurt bruin, en er komt een mooie schuimlaag op het water. De heerlijke chocolade geur vult de badkamer. Ik duik in bad, sluit met ogen en laat alle zorgen van me af glijden. Ja hoor, 20 minuten later open ik mijn ogen weer en voel ik me lekker relax! De schuim ligt nog steeds als een deken over het water heen, en ook de geur hangt nog in de badkamer. Als ik uit bad ben en me heb afgedroogd heb ik een heerlijk zacht huidje! Geen crème of wat dan ook nodig, dus ik kan meteen in bad duiken, heerlijk!

Ik kocht de badolie bij DM in Duitsland. De normale prijs is €3,95 maar ik nam hem mee voor €1,95. Er zit 400 ml in, en volgens de verpakking kun je hier dus 8 baden mee nemen.
 
Als iemand er nieuwsgierig naar is en hem ook wilt hebben, laat gerust een comment achter, ik wil er best nog een paar gaan halen 😉 Maar ik hoorde dat hij misschien ook naar Nederland komt.
 
Knuffel,
Kaylani♥
