Lipbalsems, can’t have enough! Vandaag gooien we Make Up Academy Love Hearts Sweet Kiss Lipbalm in de test!

Verpakking: De lipbalsem zit in een plastic potje. Dat vind ik persoonlijk toch minder. Je moet elke keer met je vingers er in. Het heeft wel wat weg van de Sleek Pout Polishes!
Het roze dekseltje met hartje er op is erg schattig! Deze lipbalsem behoort tot de Love Hearts collectie. 

Prijs: De lipbalsem is te koop op de Make Up Academy website en kost 2 dollar.

Smeerbaarheid: De lipbalsem voelt romig aan. Je hoeft niet hard met je vinger te drukken/wrijven om wat lipbalsem er vanaf te krijgen. Wel moet je redelijk wat lipbalsem pakken om te smeren. De balsem is ietsje dikker, waardoor je meer nodig hebt. 
Na het smeren plakken mijn lippen lichtelijk.

 Geur: Zoet! Ik ruik vanille en aardbei! Sweet Kiss he 😉

Swatches: 

Naked lips
Sweet Kiss op mijn lippen

Conclusie: Sweet Kiss geeft weinig tot geen kleur af. Wel een lief glansje. Jammer, ik had gehoopt dat het ook wat kleur zou afgeven. 
De lipbalsem blijft prima op je lippen zitten. Na het eten en drinken moet je natuurlijk bijsmeren. De lipbalsem plakt lichtelijk. Maar voor mij net genoeg om niet fijn te zijn. 
Deze lipbalsem is het dus niet voor mij! 
Houd je van een lief glansje, zonder kleur op je lippen en vind je het niet erg als je lippen een ietsje plakken? Dan is deze lipbalsem zeker een aanrader!

Wat vind jij belangrijk aan lipbalsem? Of wat verwacht je er van? Zou jij deze lipbalsem kopen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

