Toen ik in duitsland was en de Snow White collectie zag staan wist ik zo snel niet welke lakjes ik wilde hebben. Na even gekeken te hebben koos ik voor een knalblauw lakje genaamd Grumpy, en er stond nog 1 special effect topper genaamd Prince Charming. Toen ik bij het gewone Essence rek stond te kijken zag ik ook special effect topper The Huntsman staan. Met de 3 mooie lakjes liep ik blij de winkel uit.

De namen van de toppers staan gewoon op de achterkant van het flesje. De namen van de gewone lakjes, of de dwergen, staan achterop de dop, bij de streepjescode.

Ik vind het echt super leuk dat elk lakje naar een character genoemd is! Ik ga beginnen met de toppers, Prince Charming, show yourself!

Op de 1e foto heb ik 1 laagje op, en op de 2e foto heb ik 2 laagjes op. Prince Charming bevat allerlei glitters die zilver/blauw zijn. Helaas zie je ze niet zo goed op de foto. De grote blauwe glitters zie je wel.

De 1e foto bevat 1 laagje, en de 2e foto heeft 2 laagjes. The Huntsman bevat allemaal gouden glitters. De kleine glitters zie je hier wel erg mooi, maar ook de grote glitters vallen mooi op.

Grumpy is niet zo grumpy! De dwerg is eigenlijk rood, dus raar dat het lakje blauw is. Voor de rest is het een prachtige kleur! Hij dekt in 2 laagjes en is echt lekker opvallend.

Op bovenstaande foto heb ik 2 laagjes van The Huntsman en Prince Charming over Grumpy heen gelakt. Bij Prince Charming zie je de grote glitters niet zo goed zitten. Logisch, je lakt blauw over blauw. The Huntsman valt wel mooi op!

Bij mij bleef de nagellak zeker 4 dagen zitten voordat hij begon te chippen. Het eraf halen ging wat moeilijker. De glitters wilden niet meewerken, maar met behulp van mijn wonderpotje ging het al een stuk makkelijker!

De Snow White collectie was alleen verkrijgbaar in Duitsland en is inmiddels al uit de schappen. Er liggen nog wel wat lakjes in uitverkoop bakken.

Dikke knuffel,
Kaylani♥

