Daar komen ze weer, de foto’s van afgelopen maand! 🙂
U ready for some snapshots? 

Kienen met oma 🙂

 

Wiefke slaapt mee op het kussen ♥
Chillende Gizmo xD
Smoothies met vriendinnetje 🙂
Ja, dit moest dus echt op de foto…. Dit kaartje hing aan een broek in een kledingwinkel….
Omnomnom!
Erwtensoep midden in de zomer! Omdat ik er zin in had 😉
Met oorbellen van Marjoleanshop in ♥
Rocking my new Miss Etam shirt
Pasta Quattro Formaggi bij de Italiaan ♥
En Tiramisu toe!
New shoes!
Wiefke moest een paar dagen logeren bij mij ouders thuis. Ze bekeek zich eerst rustig eens alles van onder de bank
Jummie pindakaas en doggies!
Überheerlijke M&M’s ♥
Kaylani met een opgevouwen kattentunnel op haar hoofd…. Ain’t she looking like some kind of saint?! xD
Stoelen testen bij Ikea…. Omdat dat grappig is xD
Ikea ijsje!
Supercoole deurmat gekocht bij Ikea xD
Van de trap vallen = kapot laptopscherm + gekneusde teen! Aan de onderkant zag ie er nog erger uit :S
Weer bij Ikea geweest…. Met een auto bommetjevol kast uit de koopjeshoek terug naar huis!
Ik zat op de achterbank tussen de kast in! Paste anders niet in de auto 😛
Met de konijntjes van m’n beste vriendin
In Almere….
….met mijn vriendinnen lunchen bij Bagels & Beans….
….en samen naar het Zand festival!
Zonnetje, slippers, muziek…. YEAH!
38 graden?! Ö
Een niet zo gezonde, maar wel erg jummie lunch
Weekendje naar Preston Palace! De eerste avond droegen de mannen een pak, en wij vrouwen een jurkje! Hier een quick snapshot van het resultaat 😉
Met China Glaze Traffic Jam op mijn nagels ♥
Wiefke op schoot ♥

Dat waren de foto’s van deze maand weer 🙂
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
