Een tijd geleden schreef ik dit artikel over de Emotional Brilliance VIP van Lush. Ik vertelde jullie dat ik de oogschaduw ‘Geluk’ kocht, en de eyeliner ‘Voel je zeker’. Vandaag is het dan eindelijk tijd voor de reviews ervan!


Voel je zeker was bij mij de 1e kleur die ik koos bij de colour reading. Het betekende dat ik me op dat moment erg zeker voelde. En nog steeds voel ik me erg zeker van mezelf haha! De kleur Geluk zag ik staan. Het is een gouden kleur, en ik weet dat zulke kleuren mooi staan bij blauwe ogen. Beide kleurtjes gingen dus mee naar huis.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Alles heeft dezelfde verpakking. Een glazen potje waar je mooi de kleur en hoeveelheid doorheen kan zien. En het dopje is een nep pipetje. Het is namelijk gewoon hard plastic. Op de onderkant plakt een sticker waar de naam op staat, de datum waarop het gemaakt is en wie het gemaakt heeft. Dus bedankt Caroline!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aan elk flesje zit een label wat je kan openklappen. De naam van het product staat erin en de ingrediënten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aan de andere kant van het label staat weer de naam en tevens welk product het is. Ook staat erbij dat alles te recyclen is, behalve de applicator. Natuurlijk staat er ook op dat Lush tegen dierproeven is. Go Lush!

Je kan gelukkig de kleuren mooi door het glas heen zien!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De oogschaduws hebben een spons applicator, zoals een lipgloss. De eyeliners hebben een dun eyeliner kwastje, waar ik nog even mee moet leren werken haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hier boven heb ik swatches gemaakt op mijn arm, zonder basis. De oogschaduw heb ik naar rechts vervaagd. Geluk is echt een super mooie kleur met een perfecte pigmentatie! Als je hem opdoet kun je de kleur zelf opbouwen. Voel je zeker is echt een mooie knalpaarse eyeliner met alweer een super pigmentatie. Om het beeld compleet te maken heb ik er ook een look mee gemaakt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ik heb Geluk maar heel lichtjes aangebracht. En daarna mijn best gedaan om voel je zeker mooi aan te brengen. Als ik mijn ogen open heb zie je de kleuren wel, maar ze zijn niet heel erg aanwezig. Makkelijk bruikbaar op een normale dag dus.


De oogschaduw en eyeliner kostten allebei €17,95 en zijn verkrijgbaar bij Lush.

Knuffel,
Kaylani

