Van Tessa kregen we de Liebster Award! Deze nominatie is voor bloggers met minder dan 200 leden, en wij hebben er 63. Eerst de regels van deze award:
– Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
– Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
– Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
– Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
– Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
– Je mag niet terug genomineerd worden.
Komtie dan!
Eerst ga ik 11 dingen over mezelf vertellen 🙂

 

1. Ik ben Kaylani (ja, dat wisten jullie niet ;))
2. Ben 18 jaartjes jong.
3. Woon in Landgraaf samen met mijn ouders en alle huisdieren.
4. Heb een lief vriendje genaamd Kurt.
5. Doe momenteel de opleiding facilitair leidinggevende.
6. Wil later graag evenementen organisator worden.
7. Ik spendeer teveel geld aan make-up.
8. Ik ben een grote fan van Pinkpop en ga als sinds mijn 10e.
9. Mijn favo kleurtjes zijn paars en roze.
10. Ik houd van tagliatelle en frikadellenbroodjes!
11. Mensen zeggen dat ik teveel win.

En nu de vragen van Tessa!

1. Hoe oud ben je? 18 jaartjes jong 🙂
2. Hoeveel tijd besteed jij aan je blog? Ligt eraan hoeveel tijd ik ervoor heb.
3. Hoe kwam je op je naam? Mijn zus en ik lachen graag ;D
4. Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik vind het belangrijk om andere mensen mijn mening ergens over te laten weten.
5. Weten veel mensen uit je omgeving van je blog? Jup.
6. Welk product wil je nog echt graag hebben? Gosh Holographic Hero en een Naked palette.
7. Zonder welk make-up product kan je echt niet zonder? Ik kan niet zonder mascara.
8. Hoe veel followers heb je? Momenteel 63.
9. Wat vind je nog meer leuk om te doen naast je blog? Naar festivals en concerten gaan, Amnesia spelen(horror spel), met mijn vriendje rondhangen.
10. Wat gebruik je als je haast hebt en nog 5 minuten heeft aan make-up? Alleen mascara!
11. Als je onbeperkt make-up mocht kopen van een merk welk merk was dat dan? Urban Decay fosho!
 
 
 
En dan nu, de mensen die ik tag:
Laat een comment achter met jullie antwoorden! 🙂
Knuffel,
Kaylani♥
