We weten allemaal dat Japanners met de gekste uitvindingen komen. Zo kom je rare dingen tegen als je op ebay naar make-up zoekt. Zo kwam ik laatst klittenband voor in je haar tegen. Ik was best nieuwsgierig dus bestelde het.

Toen het klittenband binnen kwam kon ik niet wachten om het te testen, ik was echt nieuwsgierig haha! Dus toen ik dit masker wilde gebruiken, maakte ik gebruik van het klittenband!

Dit was de verpakking die ik binnen kreeg. Vraag me niet wat erop staat, ik kan helaas geen japans lezen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Op de achterkant staat ook nog van alles, zoals hoe je het klittenband kunt gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


En dit zit er dan in het pakketje! Doodnormaal klittenband. 2 stuks, wel zo handig!


Het klittenband is heel makkelijk te gebruiken. Je schuift het gewoon in je haren, met je haarrichting mee natuurlijk. Hoe dat er dan uitziet? Nou zo dus:

Het trekt je haar niet strak, waardoor je het klittenband niet voelt zitten. Het houd mijn haar prima op zijn plek! Natuurlijk is het geen wondermiddel, als je gaat headbangen (yes, I tried) vliegen je haren alsnog alle kanten op. Maar ik heb geen haren in mijn gezicht, dus kan gewoon gebruik maken van het masker. Je kunt het dus gebruiken als je je gezicht wilt reinigen, tijdens het opmaken, gebruik van een masker enzovoorts! 

Ik heb het klittenband bij deze ebay verkoper gekocht, en het heeft me inclusief verzenden €0,13 gekost, I kid you not!

Dikke knuffel,
Kaylani♥

