Ik zag de Zen-lijn van Action al op een aantal blogs voorbij komen, dus sprintte zelf ook naar de Action om een kijkje te gaan nemen naar deze producten. De Zen lijn bestaat uit 4 geuren: Pink Paradise (galbanum en bergamot), Good Health (eucalyptus en rozemarijn), Beauty Secrets (meloen en limoen) en Happy Days (grapefruit en mandarijn). De Happy Days geur sprak me het meeste aan, en daar nam ik dan ook een scrub van mee naar huis.


Elke geur bestaat uit 7 producten met een aantrekkelijk, klein prijsje! Shower cream (€1,49), Body butter (€1,98), Body scrub (€1,44), Geurverspreider (€1,98), Bath potpourri (€1,29), Handzeep (€1,49) en Foaming shower gel (€1,99)
Je begrijpt dat ik me erg heb moeten inhouden om alleen de body scrub te kopen. Oké oké, ik kocht ook de handzeep. Omdat ik het niet kon laten 😉

Verpakking:
De scrub zit in een witte, plastic pot. Er zit maar liefst 500 gram in! Daar kun je dus wel een tijdje mee vooruit 😉 Op de pot zit een sticker met daarop de naam van de geur en een gele orchidee. De sticker is licht geel, de kleur van de geur Happy Days.

Prijs:
Voor 500 gram scrub betaal je 1,44 Kom op, daar kun je toch niet ongescrubd voor rond lopen?!

Verkrijgbaarheid:
De Zen lijn is verkrijgbaar bij alle filialen van Action, en zal daar voorlopig ook nog wel blijven 🙂

Geur:
Zo gauw als ik de pot open, ruik ik een explosie van citrusvruchten! Grapefruit en mandarijn all the way! Zo in de pot is de geur erg sterk en overheersend, maar zo gauw als ik de scrub in de douche gebruik, wordt de geur wat minder heftig. Na het douchen hangt er een vleugje geur nog op mijn huid. Deze blijft er echter niet al te lang hangen.

Substantie:
De scrub is niet te grof, het is zelfs een beetje een creamy, zachte substantie. Luchtig, is de beste omschrijving! De scrub laat zich prima verdelen over je lichaam. Je zou er spontaan niet meer zuinig mee willen doen. En ach, voor dat prijsje kun je ook wel eens royaal scrubben 😉

Zacht, nieuw velletje?:
Oeh, wat is deze scrub lekker! De scrub laat zich prima van je lichaam af wassen en laat een vleugje van de heerlijke geur achter. Mijn huidje voelt weer lekker zacht en ‘nieuw’ aan 🙂

Aanrader yes or no?:
HELL YEAH! Deze scrub zou ik nog niet kunnen/willen laten liggen als het moest! Ik waan me helemaal in een citrus badkamer als ik met deze scrub onder de douche sta. Tovert spontaan een glimlach op mijn gezicht. Aaaaah, de voorliefde voor citrusgeurtjes 🙂 Happy Days is dus ook definitely de goede naam voor deze geur 🙂
Ga dus vooral een kijkje nemen bij deze fijne producten!

Heb jij deze lijn al bij Action gespot? Of heb je er misschien al wat van geprobeerd? Let us know!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

