Poeh, het is alweer oktober! De tijd vliegt…. Nog even, en we zitten met z’n allen rond de tafel aan het kerstdiner! Nou ja ok, dat is misschien wel weer wat overdreven, maar het is sneller zover als dat je denkt!
Laten we vandaag nog maar even ‘terug in de tijd’ gaan, naar september.

Cutiepie kitten van een vriendin. Viel pardoes in slaap op mijn schoot 🙂
Knuffelen met Basko ♥
Tja, als het wasrek vol hangt, dan werkt een kast die je nog moet indelen ook wel als wasrek zo lang 😉
♥-chipje
Chocolade workshop gevolgt en een chocolade wenskaart mogen maken. Met dit resultaat 🙂
Makkelijk en lekker! Rösti’s en vis in de oven gemaakt, en koude boontjes met wat slasaus
Madam slaapt lekker bij mij op het kussen ♥ Cats can’t talk, but they support you in their own way 🙂 Past op mama, als mama buikpijn heeft 😉
Haartjes in de verf 🙂
Ik heb al maaaaaaaaaaaaanden zin in B&J, en dan loop ik ook nog eens tegen mijn favo smaak aan in de winkel. Been strong long enough, lekker meegenomen dus 😉
Ontbijt @ Ikea met mam! Mam lust geen croissants, dus steelt mijn broodje en ‘scheept mij op’ met haar croissant…. 😉

 

Nieuwe suikerpot gekocht ♥
Stukje wandelen op de Brunssummerhei. Voor meer foto’s, lees ook het artikel!
En dus ook even tree huggen!
FOTD, simpel en neutraal 🙂 Mascara, oogpotlood, lichte shimmery kleur oogschaduw en roze lippies

 

Gezond broodje. ♥ broodjes met pitjes/zaden
En gezonde avond maaltijd. Kip groenten-wokschotel
I’m cute like that ♥
Lady in purple
Ra ra, wat hoort hier niet thuis?
Cutiepie nieuw iPhone hoesje gekocht bij H&M
Ijsje met mijn nichtje
Liefde voor de (Duitse!) milkshake Bounty xD

Dat was het weer voor deze maand 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

